After Sales till Goldschmidt Sweden AB, Osby
Experis AB / Säljarjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Brinner du för att skapa långsiktiga kundrelationer? Har du ett starkt intresse för teknik?
Vi söker dig som vill ta service och eftermarknad till nya nivåer hos Goldschmidt Sweden AB som ansvarig för After Sales.
Publiceringsdatum2024-02-16Om tjänstenI rollen som After Sales erbjuds du en varierande vardag med utvecklande arbetsuppgifter och med målsättning om att vidareutveckla eftermarknadsarbetet hos Goldschmidt Sweden. Som ansvarig för After Sales har du en självständig roll där du får jobba med högteknologiska produkter och ha många kontaktytor.
Du ansvarar för att bygga upp en struktur kring vårt eftermarkandsarbete och jobbar proaktivt med kunder och serviceverkstäder för att säkerställa högsta kvalitét och kundnöjdhet. Här kommer du att få stora möjligheter till att självständigt utveckla arbetssätt och metoder samt identifiera och initiera verksamhetsförbättringar.
Arbetsuppgifter som ingår:
* Planera och driva försäljning av service, reservdelar och utbildningar
* Kontinuerligt samla in och utvärdera information från våra kunder angående hur vi uppfyller våra serviceåtaganden
* Utvärdera och utveckla våra externa verkstäder samt säkerställ geografisk täckning
* Samverka med våra säljare på respektive marknad
* Medverka på mässor och andra arbetsrelaterade evenemang
Du blir en viktig del av vårt säljteam och rapporterar till försäljningschef.
Tjänsten utgår från kontoret i Osby. Rollen innebär ca. 50 resdagar om året, varav en del kommer att vara dagsresor.
Den vi söker
Vi söker sig som har stort tekniskt intresse och har jobbat några år med försäljning och/ eller eftermarknad ute på fältet. Du har minst 3 årigt gymnasium. Då du kommer att ha internationella kontakter måste du uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Du ska uppnå till C1 enligt europaskolans språknivåer i både svenska och engelska.
Som person måste du vara affärsdriven och strukturerad för att kunna lägga upp din egen dag.
Du är kreativ och har förmågan att hitta nya vägar till lyckade samarbeten med våra verkstäder och kunder. Du är van att jobba i affärssystem (ERP), lägga in offerter, prissättning av artiklar och uppföljning av eftermarknadsförsäljningen mm.
Goldschmidt Sweden präglas av en prestigelös kultur och stor laganda, varefter vi söker dig som är van lagspelare.
Varför Goldschmidt Sweden?
Goldschmidt Sweden är ett medelstort bolag med stor potential, där varje medarbetare är av stor betydelse och där du ges stora möjligheter att påverka och förändra verksamheten.
Vi erbjuder dig möjlighet till visst distansarbete, arbetstidsförkortning, flextid och individuell pensionsrådgivning. Vi har kollektivavtal.
Goldschmidt Sweden är en del av en internationell koncern vilket skapar trygghet för dig som anställd.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via jeffersonwells.se. Lyft fram varför du är intresserad och hur du matchar dig mot den utställda annonsen.
Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Linda Svensson på Jefferson Wells, en del av Manpower Group. Tel 044-20 38 71. E-postadress:
linda.svensson@jeffersonwells.seVi ser fram emot din ansökan snarast då vi jobbar med löpande urval.
Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5147d7cf-4903-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats Goldschmidt Sweden, SRS Sjölanders
Kontakt Linda Svensson
044-203871 Jobbnummer 8476877
Observera att sista ansökningsdag har passerat.