After Sales/Kundsupport till vår kund

2Complete / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete i Stockholm, Solna, Danderyd, Sollentuna, Tyresö eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en teknikintresserad After Sales/Kundsupport medarbetare till vår kund!

I din roll som After Sales/ Kundsupport kommer du ta emot inkommande ärenden, huvudsakligen via mail men också via telefon. Du kommer främst att supportera vår kunds återförsäljare, kundtjänst och sälj/marknadsavdelningen som eskalerat vidare kundärenden.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att:

• Ha kontakt med bl.a. återförsäljare och företagets kundtjänst.
• Hantera eskaleringar/ tvister från de nordiska regionerna.
• Rådgiva företagets outsourcade sociala-media team om kommunikationsfrågor.
• Uppdatera företagets callcenter gällande marknadsföringsaktiviteter och försäljningskampanjer.
• Hantera eskalationer från företagets callcenter för att ta beslut i nästa steg i garantiprocessen.
• Granska/godkänna kommersiella fordringar från servicepartners.
• Hantera kreditnotor på förfrågan.
• Verifiering av översättningar och designändringar på After Sales-webbplats.
• Hålla företagets återförsäljare och säljteam uppdaterade om garantiprocesser.

Tjänsten är ett heltidsvikariat, start 19 juli fram till januari 2020 med chans till förlängning eller fastanställning. Detta är en inledande bemanningslösning där du under ditt vikariat anställs av 2Complete.

Om företaget
Mer information ges om företaget vid intervju.

Din profil
För att lyckas i denna roll behöver du vara lösningsorienterad och serviceinriktad. Du gillar att jobba i team och är naturligt hjälpsam. Då det är ett ständigt flöde med inkommande ärenden är det viktigt att du är effektiv, flexibel och trivs i en miljö med högt arbetstempo. Då företagets koncernspråk är engelska krävs det att du är flytande i engelska i tal och skrift, du bör även kunna svenska. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av serviceyrken eller telefonsupport. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Intresserad? Skicka in din ansökan omgående då intervjuer sker löpande. Start för denna tjänst är 19 juli.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Sökord: Admin, kundtjänst, kundservice, ekonomi, service, vikariat, interim, after sales, aftersales, backoffice, BO, säljsupport, teknisk support, after market, kundsupport, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, säljkoordinator

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-06-26

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-18
Ange följande referens när du ansöker: 1382
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Ryholt malin.ryholt@2complete.se 08 445 43 44

Företag
2Complete

Adress
2Complete
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
4221872

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete: