Affärsutvecklare

Kommunalförbundet Kollektivtrafikmyndigheten i V / Organisationsutvecklarjobb / Kramfors
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Kramfors, Härnösand, Mark, Sollefteå, Timrå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kommunalförbundet Kollektivtrafikmyndigheten i V i Kramfors, Ånge eller i hela Sverige

Är det din tur att bli vår nya affärsutvecklare?
Vill du vara med och bidra till utvecklingen av framtidens kollektivtrafik i Västernorrland och trivs med att arbeta fokuserat och strukturerat mot målet mer nöjda kunder och ökat antal resande med kollektivtrafiken? Då ska du söka tjänsten som affärsutvecklare till Din Tur.
Framtidens kollektivtrafik står inför förändringar där möjligheterna i en växande region ska samsas med de utmaningar som postpandemiskt förändrade arbetssätt och resmönster medför. Vi vill att kollektivtrafiken ska vara det smarta, hållbara och attraktiva sättet att resa. Det ställer stora krav på kollektivtrafiken att attrahera resenärer och vi vill vara det självklara valet av färdsätt i Västernorrland! För att lyckas är det viktigt för oss att känna våra kunder och deras behov. Förståelse för vår omvärld, trender och hur dessa påverkar våra kunder är en stark drivkraft i utvecklandet av nya produkter och tjänster som kan ge fantastiska kundupplevelser.
Spännande! Men vad innebär tjänsten?
Som affärsutvecklare blir du en förstärkning hos oss på Din Tur där du får en rolig och omväxlande roll. Du kommer bland annat att tillsammans med övriga kollegor inom myndigheten vara med och forma morgondagens resande med fokus på kundupplevelse samt jobba med mål och planer för hur vi ska ta oss vidare. Som utvecklare tillhör du trafikenheten och rapporterar till trafikchefen. Låter det intressant?
Mer konkret innefattar dina arbetsuppgifter:
genomföra marknadsanalyser och marknadsundersökningar
arbeta med målgruppsanpassning av kollektivtrafiken
arbeta fram en långsiktig marknadsplan/affärsutvecklingsplan
utforma kampanjer och genomföra aktiviteter kopplade till upprättad plan
ansvara för och vidareutveckla våra resprodukter och försäljningskanaler
ansvara för och utveckla företagets marknadskommunikation
Vem är du?
För att ta dig an rollen ser vi att du har dokumenterad erfarenhet av affärs- och/eller marknadsutveckling samt har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi alternativt marknadsföring eller annan utbildning/erfarenhet som vi bedömer likvärdig.
Har du erfarenhet av logistik, planering och genomförande av kampanjer är det ett plus i kanten!.
För att lyckas i rollen trivs du att jobba strategiskt med utgångspunkt i statistik och analys. Du ser såväl helhet som detaljer genom din analysförmåga tillsammans med ditt strukturerade och problemlösande tillvägagångssätt.
Som person är du drivande samtidigt som du är lyhörd och pedagogisk. Du bidrar självklart till en nytänkande och kreativ arbetsmiljö och har god samarbetsförmåga. Eftersom du kommer att ha kundfokus och arbeta med kundupplevelser ser vi att du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på både svenska och engelska Vi arbetar inom MSOffice så vi förutsätter att du är bekväm där.
Har du även erfarenhet från arbete i politiskt styrd organisation är det ytterligare ett plus i kanten! (Om du inte har stenkoll så oroa dig inte - vi lär dig!)
Känner du att detta kan vara något som passar in på dig så tror vi att det här jobbet kan bli riktigt kul och spännande. Du uppskattar att ha varierande arbetsuppgifter och kan prioritera samt organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Vårt erbjudande:
Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid. Vi litar på dig - och därför erbjuder vi också frihet under ansvar! Hos oss kan du påverka balansen mellan arbete och privatliv genom flexibel arbetstid och möjlighet till distansarbete. Här kan du helt enkelt anpassa ditt arbete och emellanåt arbeta därifrån det passar dig bäst! Vi vill att du ska trivas hos oss och få ihop hela livspusslet. Tillsammans hittar vi en tidtabell som fungerar!
Vilka är vi på Din Tur?
Din Tur är Kollektivtrafikmyndigheten i Västernorrlands läns transportkoncept och varumärke. Det ägs av medlemmar vilka är Region Västernorrland och länets sju kommuner.
Hos oss finns både buss, taxi, tågtrafik, färdtjänst och sjukresor. Årligen reser 10 000 000 passagerare tillsammans med Din Tur. Vi vill öka tillgängligheten genom att skapa ett effektivt och hållbart resande med fokus på säkerheten. Idag och i morgon minskar vi länets negativa miljöpåverkan genom att erbjuda fördelaktiga alternativ till bilen. Verksamheten består idag av ca 50 anställda och finns etablerade med kontor i Kramfors och kundcenter i Ånge. Välkommen att vara med och utveckla Västernorrlands kollektivtrafik!
Vill du påbörja livets nästa arbetsresa med oss?
Skicka då in din ansökan redan idag märkt "Affärsutvecklare"
Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2022-07-15

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kommunalförbundet Kollektivtrafikmyndigheten i V

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kommunalförbundet Kollektivtrafikmyndigheten i V (org.nr 222000-2923)

Arbetsplats
Kollektivtrafikmyndigheten i Västernorrlands län

Kontakt
Trafikchef
Mathias Sundin
mathias.sundin@dintur.se

Jobbnummer
6825165

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kommunalförbundet Kollektivtrafikmyndigheten i V

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kommunalförbundet Kollektivtrafikmyndigheten i V: