Affärsstöd till Swedbank

Randstad AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-11-23

Dina arbetsuppgifter
Om kundnöjdhet är din ledstjärna i ditt dagliga administrativa arbete kommer du att trivas i denna roll hos en av landets attraktivaste arbetsgivare, Swedbank. Vi söker dig som vill arbeta med service och administration i en rolig och kundnära roll.

Uppdraget startar omgående och beräknas pågå fram till 2023-05-02.

Omfattning: Heltid

Arbetstider: 8:30-17:00, mån-fre

Plats: Kontoret i Sundbyberg, Stockholm

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se, senast 2022-11-25. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta katja.karlsson@randstad.se.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
På Swedbank är det två grupper med ca. 20 personer som jobbar nära varandra och har en gemensam affärssupport. I denna roll kommer du att ingå i en grupp med 6-7 personer och arbeta med affärsstöd med stöd från dessa grupper. Rollen innebär att hantera ärenden gällande leasingkontrakt, fakturor, betalsätt mm, som inkommer via telefon och mail. Du kommer att vara affärsstöd till kunder, leverantörer och rådgivare på Swedbankkontor.

Kvalifikationer
Vi söker dig som:

Har tidigare erfarenhet av kundmöten, service och administration
Har goda kunskaper i svenska samt engelska, i både tal och skrift
En kandidat- eller magisterexamen eller motsvarande inom ekonomi är meriterande men inget krav.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och därför ser vi gärna att du är:

En teamplayer, men också van att ta eget ansvar
Affärsmedveten, lösningsorienterad och relationsskapande

Om företaget
Med 7,25 miljoner privatkunder och 552 000 företagskunder är vi den ledande banken på våra hemmamarknader. Vi erbjuder allt ifrån smidiga digitala lösningar för vardagsekonomin till mer omfattande finansiell rådgivning.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tidsbestämd

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201417128".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Katja Karlsson
katja.karlsson@randstad.se

Jobbnummer
7198367

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: