Affärsområdeschef inom rekrytering till Serveoffice
serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och erbjuder konsulttjänster inom bemanning och rekrytering i Stockholm och Göteborg. Vi är ett transparent och engagerat företag som värdesätter energi, glädje och flexibilitet. Vi vinner genom det nöjda kunder och medarbetare, vilket påvisas genom lojala kunder och vår certifiering som ett Great Place To Work. Med nästan 30 år i branschen så vågar vi påstå att vi är grymma på det vi gör. Vi ser oss själva som kompetensexperter snarare än branschexperter.
Vi är ett glatt och målinriktat team med stora ambitioner som saknar en affärsområdeschef för vår rekryteringsleverans. Med denna annons hoppas vi kunna ändra på det! Vi har finfint kontor på Götgatan (Slussen) - det är där det händer helt enkelt. Start enligt överenskommelse. Läs gärna mer om oss via
www.executive.se och moderbolaget på
www.serveoffice.se. Publiceringsdatum2019-01-23Dina arbetsuppgifterAffärsområdeschef rekrytering är en helt ny roll där du kan vara med och sätta din egen prägel. Den är både operativ och strategisk då du kommer hantera egna rekryteringsprocesser, skapa och upprätthålla goda relationer med såväl kund som kandidat, sitter med i ledningsgruppen och bidrar genom det till utveckling av organisationen.
Arbetsuppgifterna består bland annat av:
• Bygga nya och förvalta befintliga relationer
• Hantera alla steg i rekryteringsprocessen såsom upprättande av kravprofil med kund, urvalshantering, hålla intervjuer och referenstagning.
• Personalansvar för tre rekryteringskonsulter
• Avtalsansvar för underkonsulter
• Budgetansvar
• Tjänst- och produktutveckling
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet från rekrytering, men kanske framförallt från att ha arbetat i företagsledande befattning. Du har under din karriär byggt upp ett stort och välmående nätverk av chefer och ledare, och god förståelse för företagande i stort. Det är ingen nackdel om du därtill har relevant utbildning inom personalområdet.
Du är en naturlig ledare som uppskattar att ha ansvar för andra, vågar ta egna beslut när det behövs och gillar kontakten med både kunder, kandidater och medarbetare. Att kunna påverka och entusiasmera din omgivning finner du givande.
serveOffice/Executive utvecklas och förändras ständigt och av den anledningen är det väsentligt att du är flexibel som person genom att du kan anpassa dig till nya omständigheter. Vi ser att du är målinriktad och motiveras av att prestera såväl som leverera i rollen.
Vi erbjuder dig
Ett arbete helt fritt från måndagsångest! Här får du 14 härliga kollegor som gör din arbetsdag givande och lämnar dig med ett leende på läpparna. Gillar du att kunna påverka och förbättra så har du kommit rätt. Vi är nämligen en organisation där dina idéer och tankar får utrymme att förverkligas.
Bestämd arbetstid, vad är det? Hos serveOffice är inte det viktiga att du är på kontoret mellan 8-17 utan fokus ligger på leverans. Det är en ytterst flexibel organisation där du kan anpassa arbetstiden och arbetsplatsen utifrån dina behov.
Du erbjuds även ett brett förmånspaket, friskvårdsbidrag och kontinuerliga aktiviteter tillsammans med serveOffice/Executives medarbetare. Men kanske bäst av allt: gratis frukost på kontoret varje dag!
Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan snarast genom att ansöka nedan. Observera att urvalet görs löpande och tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. Har du frågor kring tjänsten besvaras de av VD Mårten Forslund på 070-314 63 56.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagserveOffice AB
AdressserveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm
KontorsadressVasagatan 16 11120 Stockholm
Jobbnummer 4571850
Observera att sista ansökningsdag har passerat.