Affärsområdeschef Bemanning Sverige - Bemanning Sverige - Säljarjobb i Stockholm
Affärsområdeschef Bemanning Sverige
Bemanning Sverige / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Bemanning Sverige i Stockholm

Rekrytering Stockholm Byrå AB med sitt dotterbolag Bemanning Sverige Byrå AB är ett av landets mest erfarna bemanning och rekryteringsorganisation idag och arbetar rikstäckande från Hk Stockholm Globen Business Tower och från NUVABS näringshus i Vetlanda.

Vi erbjuder Bolag en ökad kompetens och produktion genom kostnadseffektiva personallösningar och professionella processer.

RSBAB & BSBAB har en gedigen kompetens inom rekrytering och bemanning sedan 1998 och har idag ett brett nätverk inom de flesta branscher. Samtliga våra konsulter har lång erfarenhet av rekrytering, person bedömning och affärsutveckling i ledande positioner inom olika branscher. Vi innehar och arbetar med de senaste processoptimeringarna och it systemen för att snabbast möjligast tillgodose kundens önskemål med process, kvalitetssäkring, avtal och garantier.

Vårt ledord i organisationen är "MÄNNISKAN FRAMFÖR ALLT"

Nu söker vi ett Bemanning & rekryteringsproffs med entreprenörsanda som passar in hos oss.

För att ytterligare stärka och utveckla företagets potential från Stockholm till sydspetsen söker vi nu en driven och affärsinriktad rekryteringskonsult. Du kommer driva arbetet efter gemensamt överenskomna mål. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är försäljning, annonsering, search, urval, intervjuer, referenstagning, persontester, uppföljning och kunduppföljning. I säljarbetet utvecklar du långsiktiga relationer med våra kunder över hela landet, samt arbetar med nykundsbearbetning.

Arbetsuppgifter: Förutom ovan nämnt går tjänsten ut på att bygga upp ditt affärsområde och driva dina nya orter framåt med fler professionella rekrytering och bemanningskonsulter, med allt vad det innebär. Däribland ingår även att sköta kontorets dagliga drift med personalansvar, rekrytering, jobb matchning, sökande försäljning, verksamhetsutveckling, schemaläggning, kvalitetsarbete etc.

På grund av detta bör du ha en utpräglad entreprenörsanda och ha en lång och bred erfarenhet av rekrytering och bemanning. Då vi varit verksamma i 18 år så finns erfarenhet, stöd, rutiner och riktlinjer att gå efter till gemensamt uppsatta mål och delmål. Samtidigt kommer du ha stora möjligheter att tänka och arbeta kreativt i etableringen av nya kunder, bolagets utveckling och arbetsområden tillsammans med Ledningen.

Vi söker dig med erfarenhet från tjänsteförsäljning, samt tidigare erfarenhet från arbete med rekrytering. -Då helst i kombination med akademisk utbildning inom HR/ekonomi och handels. Det är högst meriterande om du har erfarenhet från arbete i ledande befattning eller tidigare erfarenhet från bemanningsbranschen.

För att trivas med att jobba hos oss måste du vara lyhörd och lösningsorienterad, samt gilla att nå mål och resultat. Jobbet ställer höga krav på din förmåga skapa affärer och att du på ett förtroendeingivande sätt kan tillföra ett långsiktigt värde i alla delar av våran etablerade och potentiella plattform.

Som rekryteringsspecialist/företagsutvecklare ligger ditt fokus på bemanning av tjänsteman och rekrytering av ledande tjänster och specialister, varför vi då förutsätter att du är bekväm och har erfarenhet av att arbeta mot företagsledningar och andra strategiska funktioner hos dina kunder.

Du är engagerad, lyhörd och prestigelös och gillar att arbeta i ett dynamiskt specialistbolag där ingen dag är den andra lik.

Kvalifikationskrav: Vi söker dig som har erfarenhet av arbete innan som konsultchef inom personalbemanning(Tjänsteman), Hr, rekrytering(Tjänsteman), ekonomi, organisationsutveckling och förstås sälj.

Vi tror att du är bra på att prioritera och trivs att ha många bollar i luften, då tjänsten tidvis kan innebära hög arbetsbelastning och kräva mycket egen tid som entreprenör. Du bör vara noggrann och ha god organisationsförmåga, samtidigt som du tycker om att tänka nytt och ta egna initiativ.

I jobbet som affärsområdesutvecklande Bemanning & rekryteringskonsult på Bemanning Sverige Byrå AB ingår lika mycket people skills som affärsanda. För att lyckas och tycka det är kul behöver du:

* ha dokumenterad erfarenhet och gilla sälj rekrytering

* relevant utbildning (HR, Ekonomi, Civilingenjör, försäljning

* har förmågan att kunna ta tuffare diskussioner och gilla att förhandla

* ha ett driv för affärsutveckling

* ha förmågan att agera rådgivare mot kunder såväl som kandidater

* kunna jobba mot team mål samt sätta egna mål

* gilla att utveckla och göra affärer

* ha ett intresse för arbetsmarknaden och organisationer.

Operativt driva egna rekryteringsprocesser genom att genomföra intervjuer, helhetsbedömningar och tester med rådgivning från interna specialister.

Du kommer vara en del av organisationens ledning och vara med att utveckla Bemanning Sverige Byrå AB som är ett dotterbolag till Rekrytering Stockholm Byrå AB, att rekrytera professionella konsulter runt om i Sverige, samt på sikt öppna filial i Finland, Norge och Danmark.

Arbetet är tufft och kommer kräva mycket av din egen tid och kraft för att lyckas.

Men med rätt person för tjänsten kommer företaget på sikt erbjuda dig delägarskap med mycket goda förmåner och utvecklingsmöjligheter.

Lön, avtal och förmåner diskuteras under rekryteringsprocessens gång.

Vi ser varmt fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-11-03

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Thomas Hellström thomas@rekryteringstockholm.com

Företag
Bemanning Sverige

Adress
Bemanning Sverige
Arenavägen 41
12177 Stockholm

Kontorsadress
Arenavägen 41, Stockholm

Jobbnummer
3783499

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanning Sverige: