Affärsområdesassistent

Key Solutions AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Key Solutions AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Key Solutions Group är idag Sveriges i särklass bästa säljföretag. Vi har en bärkraftig affärsidé och växer kraftigt. Vi ingår i en företagsgrupp med flera företag som alla har som inriktning att serva detaljhandeln och dess kunder. I denna grupp finns också företagen Key East, We Recruite samt Key Sales West.

Key Solutions är ett expansivt och modernt säljbolag. Vi erbjuder kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på mervärde, resultat, varumärkesbygge samt ökad lönsamhet för våra marknadsledande samarbetspartners inom Event, Media, IT och Telecom. Sedan starten 2008 har Key Solutions Group visat positiva siffror och är ett välmående och tryggt säljbolag. Företaget stimuleras av en väletablerad säljkultur som alltid sätter den drivna medarbetaren i fokus.

Nu söker vi en assistent till vår Försäljningsschef i Göteborg.

Publiceringsdatum
2012-01-17

Arbetsuppgifter
• Hantera mail & telefonsamtal
• Understöd i framtagning av formella brev som signeras av chef
• Strukturera mötesbokning & affärsområdeschefens agendor
• Personaladministration i form av redovisning av kvitton& körjournaler. Även sjukdom & ledighet
• Ge understöd till hela organisationen med administrativa uppgifter
• Resebokningar
• Sortera & ordna med inkommande fakturor
• Hjälpa till att arrangera evenemang
• Granska & bedöma diverse beställningar. Se till att dessa hålls inom rimliga kostnader
• Hjälpa till med administrativt vid nyanställningar. Dvs. diverse beställningar av arbetsredskap & dokument
• Ordna med semesterplaneringar

Kompetens och erfarenhet:

Du ska kunna prioritera dina arbetsuppgifter under tempo. Du är driven, öppen och har lätt att arbeta med många uppgifter samtidigt.

Det är meriterande med erfarenhet inom branschen men inte nödvändigt. Vi ser dock gärna att du har viss erfarenhet av arbete i en organisation inom försäljning eller slutkundsarbete, samt tidigare erfarenhet av assistentyrket.

Du ska vara flytande inom svenska & engelska såväl i tal som skrift.
Gällande personliga egenskaper är det av största vikt att du är öppen, kostnadsmedveten& flexibel. Du skapar kontakter & besitter en hög social kompetens. Du tar eget ansvar och vågar fatta beslut, du är energisk & älskar utmaningar.

Fördel med B-körkort, men inget krav.

Tjänsten är placerad i centrala Göteborg.

Upplysningar om tjänsten lämnas av:
Karl Nizhad, karl@keysolutions.se
Mobil: 0707-126807

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@keysolutions.se

Kontakt
Karl Nizhad, Försäljningschef, 0707-126807, karl@keysolutions.se

Företag
KEY SOLUTIONS AB

Adress
KEY SOLUTIONS AB
VIKINGSGATAN 5
72214 GÖTEBORG

Kontorsadress
VIKINGSGATAN 5
GÖTEBORG

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0707-126807
E-postadress: jobb@keysolutions.se

Jobbnummer
1130663

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Key Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Key Solutions AB: