Affärsförvaltare med erfarenhet av fastighetsförvaltning, Stockh

Shaya Solutions AB / Administratörsjobb / Stockholm
2022-07-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Affärsförvaltare med erfarenhet av fastighetsförvaltning, Stockh" (publicerad 2022-08-10) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Om konsultuppdraget

• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 4 månader
• Uppdragsstart: Enligt ök.
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Publiceringsdatum
2022-07-08

Dina arbetsuppgifter
I din roll som affärsförvaltare kommer du att arbeta med förvaltning och uppföljning av avtal med leverantörer som sköter drift och underhåll av kundens fastigheter och anläggningar. Du fungerar som kravställande expert vid byggprojekt, reinvesteringar och utveckling/förändringar av kundens olika tekniska anläggningar samt hanterar de olika behoven av infrastruktur.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Minst 5 års erfarenhet av fastighetsförvaltning
• Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat med elanläggningar
• Minst ett projekt som givit erfarenhet av byggprocessen

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag som har varit lokaliserat i Stockholms skärgård
• Eftarenhet från minst ett års arbete med brygganläggningar

Önskemål om personliga egenskaper:

• Kan formulera sig obehindrat på svenska i text och tal.
• Organisera sitt eget arbete och agera genom självledarskap.
• Förmåga till aktiv samverkan med många olika aktörer.

______________________

Hur du kommer vidare

• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV på svenska i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 4 mån

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Shaya Solutions AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Jobbnummer
6812301

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: