Affärsdriven och engagerad Account Manager till Redeal

2Complete AB / Säljarjobb / Stockholm
2017-11-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Affärsdriven och engagerad Account Manager till Redeal" (publicerad 2017-12-12) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Account Manager hos Redeal spelar du en viktig roll i säljorganisationen och du driver dina egna affärer. Du kommer ha ansvar för en prospektlista med redan identifierade Redealkunder där din huvuduppgift ligger i att få dessa kunder att förstå och testa Redeals produkter. Detta sker genom fysiska möten eller telefonmöten. Du kommer främst jobba mot E-Commerce Managers & Marknadschefer på E-handelsbolag.

I din roll har du mycket eget ansvar. Du får den utbildning och de arbetsredskap du behöver för att kunna utföra ditt arbete på bästa sätt, samt att du får vara en del av en ambitiös och rolig arbetsplats där du själv har möjlighet att påverka Redeals utveckling. I denna roll rapporterar du till Försäljningschef.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:

• Prospektering; identifiera och kontakta kund för ett första samtal
• Kundmöte på plats hos kund eller via telefon/webb
• Offert och avtalshantering


Om företaget
På Redeal STHLM utvecklar vi framtidens referraltjänster för digital handel. Vi har tagit fram den digitala lösningen på vad som under hundratals år varit marknadsföringens grundpelare - nöjda kunder som rekommenderar sina favoritbutiker, favoritprodukter eller favorittjänster för sina vänner och bekanta.

Se mer på www.redeal.se

Din profil
Du är en självgående, pigg, kommunikativ och hungrig säljare, har du jobbat mot e-commerce managers eller med kundrelationer hos en leverantör av e-handelssystem är det meriterande. Vi ser även att du drivs av att göra affärer och att du är positiv och prestigelös som person.

Du trivs i en miljö där du tar ansvar för strukturen i din arbetsdag och du har ett starkt eget driv, samt att du fungerar som bäst i en miljö där egna initiativ och idéer välkomnas. Vi ser att du arbetar obehindrat i CRM system och med Office. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav, norska är meriterande.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-11-28

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-14
Ange följande referens när du ansöker: 1161
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Siri Hågefalk siri@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3826302

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: