Affärsdriven Konsultinköpare till global klädgigant!

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en konsultinköpare till en av våra kunder. Med butiker över hela världen har de etablerat sig på den internationella modemarknaden och beskrivs som en attraktiv och spännande arbetsgivare. I denna tjänst kommer du att arbeta på deras huvudkontor beläget strax söder om centrala Stockholm.

Som konsultinköpare kommer du att få arbeta med konsultprocessen från början till slut - du registrerar annonser, administrerar CV:n, håller intervjuer, skapar konton, och beställer utrustning till nya konsulter. Du kommer även ta hand om konsulterna under hela deras tid på företaget, där du är första kontaktperson gällande allt som rör deras arbete och ansvarsområden. Utöver dessa delar får du delta i arbetet med att hantera relationen till IT-konsulter, förbättringsarbete kring processer samt administrera intern utbildning kring dessa frågor. Som konsultinköpare är du en del av avdelningen som fokuserar på IT, försäljning, logistik och finans.

Vi tror att du som söker tycker mycket om att träffa nya människor och har en naturlig förståelse för olika parters perspektiv, på alla nivåer. Du samarbetar väl med andra, men arbetar samtidigt självständigt, tar egna initiativ i arbetet och har en hög integritet. Vidare är du duktig på att kommunicera med andra, både genom tal och skrift, då du arbetar över många olika kontaktytor, både internt och externt. Du är en driven och lösningsorienterad person med ambitiösa mål för dig själv och ditt team.

Är du den vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-04-21

Kravprofil för detta jobb
• Relevant eftergymnasial utbildning
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande roll
• Erfarenhet av att arbeta med säljare och konsulter
• Goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Arbetserfarenhet ifrån inköp av IT-konsulter

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2017-11-01. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Drivs du av affärer? Drivs du av mötet med nya människor? Vill du ta chansen att kombinera dessa två delar i en kommunikativ roll på en internationell arbetsplats? Har du även erfarenhet av att arbeta med inköp, mot konsulter och säljare, eller andra delar inom personalfrågor? Då ska du läsa vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15270JA i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-21
Ange följande referens när du ansöker: 15270JA
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3451202

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: