Affärsdriven Customer Success Manager!

Brilliant People / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brilliant People i Stockholm, Sollentuna, Göteborg eller i hela Sverige

Brilliant People hjälper företag på den svenska marknaden med tjänster inom bemanning, rekrytering och outsourcing av försäljnings, support och serviceuppdrag. Våra värderingar präglas av öppenhet, gemenskap och en vilja att alltid skapa ett extraordinärt värde för våra kunder och konsulter.

Har du en bakgrund inom företagsförsäljning och vill arbeta med kundrelationer? Toppen! Ta chansen att ansluta till ett starkt och etablerat tekniskt företag som utökar sitt Customer Success Team!



Det sägs att kunden är kärnan i varje verksamhet, med Stockholm som bas kommer du att arbeta med kundrelationer, och försäljningsmöjligheter inom befintlig kundstock. Du välkomnas in i en mål- och resultatinriktad organisation där du förväntas vara hängiven med ett eget affärsdriv.

Publiceringsdatum
2019-01-31

Om tjänsten
Som Customer Success Manager kommer du att bli en nyckelspelare på bolaget i ditt arbete med kundnöjdhet och kundnytta. Du kommer att ta över en befintlig kundbas på idag ca 150 st kunder inom Finans, iT, Energi och Marknad. Du kommer att ansvara för onboarding av nya kunder och kontinuerlig uppföljning. Du kommer ständigt hålla dig uppdaterad kring kundens behov med syfte att öka kundnöjdheten och bolagets försäljning. I dialog med kund är du alltid påläst och kan presentera bolagets produkter och tjänster samt förmedla styrkor kopplat till den specifika kundens behov. I den här rollen värdesätts att du är ansvarstagande och självgående med ett stort kundfokus. Du har en god kommunikativ förmåga och ett förtroendeingivande sätt, vilket märks redan vid första kontakt med kund, lägg till professionell och ett starkt engagemang så är vi i hamn. Som Customer Success Manager kommer du att arbeta 50% med kundrelationer och 50% med upselling.

Dina dagliga arbetsuppgifter är:

• Förvalta och utveckla befintliga kundrelationer
• Säkerställa onboarding av nya kunder
• Utbilda kunder kring hur de kan nyttja företagets produkter och tjänster på bästa sätt
• Arbeta med upselling och upptäcka nya försäljningsmöjligheter utifrån kundens behov

För att lyckas i rollen:

• Tidigare kundansvar för hela processen både runt försäljning och kundnöjdhet
• Erfarenhet inom B2B försäljning och hanterat större kundkonton
• Ett tekniskt intresse samt en god förståelse för komplexa processer och lösningar

• Stort intresse för att skapa relationer och är lika passionerad för försäljning som för kundservice
• Van vid att arbeta mål- och resultatinriktat
• Van vid att arbeta i CRM system
• Flytande i det svenska och engelska språket i tal och skrift

Utbildning inom försäljning eller ekonomi är meriterande. Vid anställning kommer du att få en gedigen onbarding. Rekryteringsprocessen sköts av Brilliant People och du blir anställd direkt på bolaget.

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Plats: Stockholm
Lön: Fast marknadsmässig lön + Provision
Kontakt: Rekryterare Aida Berbic, 0702663111 eller aida.berbic@brilliantpeople.se

Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Brilliant People

Adress
Brilliant People
Hälsingegatan 49
11331 Stockholm

Kontorsadress
Hälsingegatan 49

Jobbnummer
4586129

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brilliant People

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brilliant People: