Affärsdrivande Konsultchef - Serveoffice
Salesonomics AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Salesonomics AB i Stockholm,
Sollentuna,
Västerås,
Köping,
Arboga eller i
hela Sverige Vill du vara med och bidra till en hållbar kompetensförsörjning genom att möjliggöra effektiva och välmående team samtidigt som du ger människor spännande karriärmöjligheter?
Om Serveoffice:
Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i över 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan primärt inom kompetensområdena ekonomi, HR, administration och lön. Serveoffice har de senaste åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretaget Great Place to Work.
Vi erbjuder dig:
Möjligheten att göra en tillväxtresa tillsammans. Vi är ett litet team där du får stor påverkan och tillsammans kan vi nyttja varje individs styrkor och drivkrafter.
Vi lägger mycket fokus och energi på att få teamet att lyckas och må bra, både på och utanför arbetet. På arbetet är vi ett tight team som brinner för att göra skillnad tillsammans. Vi kanske är små, men vår samarbetsanda är stor. Tillsammans stöttar, pushar och hjälper vi varandra i alla våra uppdrag. Det här sitter i vårt DNA (och även ditt) och det präglar våra relationer utanför arbetet och i gränslandet däremellan. Vi finns där för varandra before work, during work och på after work :)
• En omväxlande och utvecklande roll
• En entreprenöriell miljö som är både stimulerande och uppskattande
• Du kommer att, utifrån en stabil grund, få vara med och bygga en ny resa med kollegor som har samma prioriteringar och driv som du
• Stora möjligheter att påverka din egen utveckling och framtid
Om Rollen:
Rollen som affärsdrivande konsultchef hos oss på Serveoffice är varierande där du aktivt kommer arbeta med att utveckla affären och arbetssättet med nya och befintliga kunder. Du kommer även ha ett helhetsansvar för hela rekryteringsprocessen och vara med och driva affärerna framåt. Du säkerställer också att dina konsulter, som du har personalansvar för, har rätt förutsättningar för att lyckas på sina uppdrag och att dina kunder har kompetent personal på plats.
Publiceringsdatum2023-09-22Dina arbetsuppgifter• Identifiera nya potentiella affärsmöjligheter
• Utveckla relationen med befintliga kunder och konsulter
• Driva egna projekt för att utveckla verksamheten
• Vara med att skapa rutiner och processer för att skapa bättre resultat
• Säkerställa att dina konsulter får rätt förutsättningar och levererar utifrån kundens förväntningar
• Helhetsansvar för rekryteringsprocessen genom kravprofil, annonsering, intervjuer, referenstagning, tillsättning
Vem är du?
Vi söker dig som är självgående med stort driv. Du är nyfiken, öppen och prestigelös. Din drivkraft är att skapa långsikta relationer till både kunder och kandidater. Du tar ett ansvar för allt du gör och agerar professionellt i alla lägen. Samarbete är något du uppskattar och att ställa upp för varandra är en självklarhet för dig.
Kvalifikationer• Erfarenhet av B2B-försäljning
Meriterande:
• Ekonomiutbildning
• Bemanningserfarenhet
• Praktisk förståelse för ekonomiyrket
• Bedrivit försäljning mot ekonomichefer
Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!
Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Salesonomics AB (org.nr 556757-0188),
http://www.salesonomics.com Arbetsplats Salesonomics
Kontakt Mathias Härenstam
mathias@salesonomics.com 0734177504 Jobbnummer 8133233
Observera att sista ansökningsdag har passerat.