Affärschef till Lönenhet Syd på Ludvig & Co!

Ludvig & Co AB / Ekonomichefsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ludvig & Co AB i Ängelholm, Båstad, Laholm, Halmstad, Eslöv eller i hela Sverige

Om du vill utvecklas i en ledande roll med fokus på medarbetare, kund och affär kan din nästa roll vara som Affärschef på Ludvig & Co inom Marknadsområde Lön. Vi är inne i en förändringsresa där målet är att fortsätta vara det ledande rådgivningsföretaget och samtidigt skapa den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare. Kom och väx med oss på Ludvig & Co!

Placeringsort är Ängeholm, där huvudparten av våra lönekonsulter i Syd sitter. Vi arbetar dock digitalt och har stort samarbete med övriga lönekonsulter i Sverige. Klicka HÄR för att läsa mer om vårt erbjudande inom lön.

Rollen som Affärschef
Du leder en grupp lönekonsulter som arbetar med löneuppdrag till kunder av varierande storlek och i olika branscher. Som Affärschef har du det övergripande ansvaret för din grupp av medarbetare gällande kundleverans, kvalitét, försäljning, tillväxt, kompetensutveckling, samarbete och rekrytering. I rollen ingår även att proaktivt implementera moderna arbetssätt och att arbeta med förändringsledning.

Du leder medarbetare inom din egen yrkeskompetens och du kombinerar ledarrollen med eget kundarbete, där fördelningen kommer anpassas efter kundernas och teamets behov. Du har personalansvar och ingår i ledningsgruppen för Marknadsområde Lön tillsammans med andra Affärschefer och din närmaste chef.

Utvecklas som ledare på Ludvig & Co
Du är med och skapar den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare med ett ledarskap som utgår från våra ledarbeteenden: Vilja & Våga, Inspirera & Engagera, Lära & Utveckla. Genom återkommande ledarträffar och ledarutbildningar, i en organisation med fokus på ständigt lärande, fortsätter du växa i din roll.

Vi söker dig som i den ledande rollen kan bidra med dina egna expertiskunskaper inom området. Du bör därför ha kompetens och erfarenhet från lönearbete i en outsoursingverksamhet. Du har erfarenhet av eget kundansvar och försäljning. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är affärsmässig, resultatorienterad och vill bidra till att utveckla våra kunders verksamhet.

Du passar för rollen om du, precis som vi, tror att samarbete, affärsmässighet och utveckling är tre viktiga hörnstenar för att bygga starka team. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av ledaruppdrag, personalansvar och budgetarbete. Men det viktigaste är inte exakt vad du gjort, utan att du har viljan och potentialen att bli en riktigt bra ledare.

Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan!
Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Marknadsområdeschef Ann-Sofie Larsson på telefonnummer 08-700 2003.

Om Ludvig & CO
Med vår breda kunskap är vi småföretagarens självklara partner, och idag vi har 70 000 kunder i olika branscher. Vi hjälper entreprenörer dagligen, både i fysiska möten och genom digitala tjänster, allt för att skapa och utveckla framgångsrika företagare över hela landet. Vi är cirka 1300 medarbetare på 130 orter över hela Sverige.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ludvig & Co AB (org.nr 559136-6140), https://www.ludvig.se

Arbetsplats
Ludvig & Co

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Ludvig & Co AB varit leverantör

Jobbnummer
7241859

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ludvig & Co AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ludvig & Co AB: