Affärsansvarig Tjänster
NetOnNet AB / Inköpar- och marknadsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NetOnNet AB i Borås,
Göteborg,
Trollhättan,
Jönköping,
Varberg eller i
hela Sverige Världens bästa elektronik kommer direkt från lagerhyllan. Vår affärsidé är lika enkel idag som när vi startade 1999 ? att sälja hemelektronik till lägre priser än vanliga butiker. Från början fanns vi endast på Internet och sålde våra produkter direkt från lagerhyllan. 2001 kompletterades nätförsäljningen med våra Lagershopar där du handlar till samma låga priser som på nätet. NetOnNet säljer både egna och välkända varumärken. Resultatet blir lagerpriser på bland annat TV, datorer, mobiltelefoner och mycket mer.
Vi söker en Affärsansvarig Tjänster för att utveckla och driva NetOnNets tjänsteutbud såsom bl.a. försäkringar, abonnemang och övriga kundfrämjande tjänster.
Ditt uppdrag blir att operativt ansvara för KPI, årsplaner, utvärderingar och lönsamhetsanalyser. Du arbetar nära resten av tjänsteteamet och våra försäljningskanaler samt rapporterar till Affärsområdeschefen.
Du kommer bland annat arbeta med:
• Årsplaner och utvärdering
• Upptäcka nya trender inom finansiella tjänster
• Omvärldsanalyser utifrån ett tjänsteperspektiv
• Projektansvarig för implementering av tjänster
• Förhandling av avtal
• Ekonomiska analyser för inriktningsbeslut
• Tillsammans med samarbetspartners bearbeta befintliga kunder ur ett lönsamhetsperspektiv
• Att tillsammans med partners analysera köpmönster inom finansiella området
• Analysera befintliga portföljer för inriktningsbeslut
Vi söker en person med erfarenhet av kontakter och kravställan mot externa såväl som interna leverantörer och med erfarenhet av projektarbete. Du är lika delar prestigelös lagspelare, som driven projektledare med bred erfarenhet från förhandlingar. Du är kreativ och besitter en förmåga att fånga in relevant information som du omvandlar till attraktiva affärsförslag.
Du ska ha erfarenhet av abonnemangsäljande försäljningskanaler, tidigare arbetat med IFRS och lagstiftning inom området finansiella tjänster samt dokumenterad erfarenhet av certifieringsarbetet avseende försäkringar och rådgivning. Vi ser att du tidigare också har arbetat med riskavvägning och förberedande av beslutsunderlag inför inriktningsbeslut. Du har även flera års erfarenhet av liknande arbete och det är meriterande med en akademisk utbildning såsom civilekonom eller motsvarande utbildning inom ekonomi/redovisning.
Som person är du utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Du är initiativrik och bidrar till arbetsglädje på avdelningen. Struktur, ordning och reda samt noggrannhet är personliga egenskaper som är viktiga för dig. Du har hög integritet och ansvarskänsla i ditt arbete och är positiv och hjälpsam som person. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du har alltid kunden i fokus.
Låter detta som en tjänst för dig så kan vi erbjuda ett mycket stimulerande arbete i ett av Sveriges mest expansiva hemelektronikföretag. Vi ser fram emot att välkomna vår nästa talang till vårt Team.
Placering: Vid huvudkontoret i Viared, Borås
Tillträde: Omgående
Omfattning: 100%
Typ av anställning: Tillsvidare, med en inledande provanställning på 6 månader.
Ansökningstid: Sista ansökningsdag är den 22/10. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Har du frågor gällande tjänsten kontakta Roberto Pozzi, Interim Affärsområdeschef på
roberto.pozzi@netonnet.comVaraktighet, arbetstid
Heltid 100% Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-10-23ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRoberto Pozzi
roberto.pozzi@netonnet.comFöretagNetOnNet AB
AdressNetOnNet AB
Företagsgatan 69
50464 Borås
KontorsadressFöretagsgatan 69
Jobbnummer 3761240
Observera att sista ansökningsdag har passerat.