Advisor

Telavox AB / Kundservicejobb / Malmö
2021-03-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Advisor" (publicerad 2022-02-01) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telavox AB i Malmö, Lund, Kristianstad, Halmstad, Växjö eller i hela Sverige

Älskar du teknik och kommunikation samtidigt som du gillar att alltid göra det där lilla extra för en kund eller kollega? I så fall hoppas vi att du också är taggad på att vara en del av ett riktigt kul techbolag med stort fokus på Customer Success!

Vad är en Advisor?

På vår avdelning är kunden ständigt i fokus och det är vi, Advisors, som har helhetsansvaret för leverans, utbildning, support, utveckling och omförhandling samt så är det vi som initierar proaktiva lösningar för kunden. Våra mål handlar om att få kunderna att känna sig så trygga och självgående i våra tekniska tjänster som bara möjligt. Kan vi även förekomma kunden kring deras behov så är det såklart världsklass, att maximera vår kundnöjdhet är alltid högt på listan!

Advisor-rollen är supporterande och rådgivande och vi arbetar främst via telefon och mail. Det dagliga arbetet centreras kring att bygga en bra relation med våra kunder och vi lägger mycket tid och energi på att verkligen förstå kundens specifika verksamhet och behov.

Alla våra kunder har sin egen personlig Advisor, då vi är övertygande om att långsiktiga och personliga relationer gynnar bägge parter. I vår senaste kundundersökning rankade våra kunder den personliga servicen som våra Advisors ger, som det de uppskattar allra mest. Superkul feedback, vi hoppas såklart du gillar rollen lika mycket som våra kunder gör!

Du behöver inte vara en supertekniker bara superintresserad

För att få en flygande start som Advisor på Telavox så tror vi att din erfarenhet från kundsupport eller annat serviceinriktat arbete, gärna teknikrelaterat, ger dig goda förutsättningar. Du är skicklig på att ge god service och med glimten i ögat guida kunden till bästa lösning, vilket också bygger en ömsesidigt stark relation. En teknisk utbildning och/eller ett starkt tekniskt intresse som kanske får sitt utlopp på fritiden är också meriterande.

Vi tror på att "en blir bra på det en tycker om att göra", så därför tror vi att du gillar kommunicera via telefon, mail och chat, vilket du gör på ett bra sätt på både svenska och engelska. Har du också någon affärsmässig erfarenhet som kan vara värdefull kopplat till de delar i rollen som handlar om omförhandling av kundens avtal med mera, så kan det absolut vara till din fördel.

Hos oss får du en gedigen internutbildning som både består av praktiska och teoretiska moment. Det är en djupgående introduktion till våra användarvänliga system och vi fokuserar även mycket på att alla ska känna sig trygga i kundkontakten. Vi tycker det är enormt viktigt att du får en bra start hos oss och alla nya medarbetare får därför en personlig mentor som hjälper och peppar dig lite extra under din första tid hos oss. Självklart så finns alla vi andra hjälpsamma, lättsamma och kunniga medarbetare nära till hands!

Telavox is the place to be!

Sedan Telavox resa började 2002 har vi stärkt vår position som den främsta framåttänkande kommunikationsplattformen för företag! Till skillnad från våra konkurrenter äger vi vår plattform och utvecklar allting själva. Det är vi väldigt stolta över! Vi erbjuder telefoni, växeltjänster, chatt, möten och kontaktcenter i en enda enkel plattform.

Idag är vi ett snabbväxande och lönsamt företag med över 600 miljoner kronor i omsättning och 280 Telavoxare i fem länder! Förutom att vara en del av ett entreprenörsdrivet och roligt techbolag, kan vi erbjuda dig; ett generöst total rewards-paket, legendariska kick-offer, en varmhjärtad och inkluderande kultur, kompetensutveckling och en riktigt rolig arbetsplats!

Vi gillar olika! Hos oss är alla välkomna, och våra olikheter behövs för att kunna fortsätta utveckla vår produkt, våra kunder och vår organisation! Läs mer om vår kultur, våra medarbetare och business i vår Culture Book (https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQN1wDpp_YGRwXww6S7tEYfb8KO2AGyjJk51uA6g7IX_Nv4gtaHH2ci2SPizYx-CWt3f6noEJls_n2M/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g63cf6a08cf_1_0).

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-03-23

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telavox AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telavox AB (org.nr 556600-7786), https://telavox.com/

Arbetsplats
Telavox

Jobbnummer
5646698

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telavox AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telavox AB: