Adtoox söker nu en Customer Success Manager Nordics

Adtoox AB / Säljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adtoox AB i Solna, Stockholm eller i hela Sverige

Adtoox är ett medelstort svensk IT-bolag med globala ambitioner. Vi levererar innovativa medialösningar med fokus på video och reklam. Vi är marknadsledare i Norden och växer så det knakar. Våra tjänster används av mediehus, annonsörer, mediebyråer, reklambyråer, produktionsbolag samt posthus i femton länder. Vi är den lilla uppstickaren på den globala arenan och vår framgång kommer från att vi vill mer, tror mer och gör mer. Vi är övertygade om att engagemanget hos vår personal avgör hur våra användare upplever oss och våra tjänster. Enastående innovationskraft och en fantastisk kundservice byggs inte med antalet personer på en arbetsplats, utan från motivationen och glädjen från de som arbetar där. Vi är nu redo att ta nästa kliv i vår expansion och söker de personer som vill växa och utvecklas tillsammans med oss.

Som Customer Success Manager arbetar du med ett flertal av våra största och viktigaste kunder. Med stort driv och en vinnande personlighet bidrar du till att skapa tillväxt och starka kundrelationer. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
Presentera Adtoox produkter och tjänster samt löpande söka nya affärsmöjligheter och intäktskällor i norden.
Identifiera nya affärsmöjligheter genom att prospektera nya obearbetade prospekt.
På egen hand söka kontakt, bygga relation och boka möten med nya och befintliga användare i syfte att stärka lojaliteten och presentera Adtoox övriga tjänster.
Genomföra behovsanalyser och omvandla behov till förslag på lösningar och produkter.
I samband med Country Manager för respektive marknad, planera, samordna och genomföra olika marknads- och försäljningsaktiviteter.
Omvärldsbevakning av kunder och konkurrenter.
Tjänsten innefattar visst resande.

Tjänsten skall tillsättas omgående. Denna tjänst kräver att du som person kan hantera en vardag med olika spännande och utvecklande arbetsmoment och trivs med att ställa om snabbt mellan dessa arbetsuppgifter.

Som Customer Success Manager Nordics ska dina kvalifikationer inkludera

Ett par års erfarenhet av sälj- eller marknadsnära arbete
Erfarenhet av uppsökande bearbetning av kunder är starkt meriterande
God teknisk förståelse
Gymnasial utbildning, gärna med inriktning ekonomi, service eller teknik
Mycket goda språkkunskaper i svenska samt engelska (i både tal som skrift)


Vem är du?
Du är utåtriktad och målinriktad med ett brinnande intresse för media, service och kundvård. Du gillar högt tempo, är framåtsträvande, och villig att utvecklas och lära dig nya saker. Du har en förståelse för säljprocessen, har ett affärsmässigt fokus samt inser vikten av en väl utförd behovsanalys med nästa steg i åtanke. För att trivas i rollen är du prestigelös, engagerad och ambitiös, med siktet inställt på att överträffa förväntningar.

Är det här du?
Om du är intresserad av tjänsten, skicka din ansökan, inklusive ett personligt brev och CV till carl.kleine@adtoox.com

Publiceringsdatum
2019-09-12

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-05

Adress
Adtoox AB
Englundavägen 7D
17141 Solna

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Customer Success Manager".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adtoox AB (org.nr 556727-3569)
Englundavägen 7D (visa karta)
171 41  SOLNA

Ansökan
E-post: carl.kleine@adtoox.com

Arbetsplats
Adtoox AB

Jobbnummer
4878634

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adtoox AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adtoox AB: