Administratörskoordinator med intresse för Grafisk Design!

KFX HR-partner Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vill du ha en kombinerad roll där du får arbeta med kundkontakt, administration och grafisk design? Gillar du att vara spindeln i nätet och arbeta koordinerande? Är du ansvarstagande och har ett öga för detaljer? Här har du möjligheten att arbeta på ett internationellt företag!

Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår internationella kund i Mölndal. Tjänsten är på 75% och pågår till 30e september 2019, med viss möjlighet till förlängning.


Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
I den här tjänsten arbetar du på en inhousebyrå tillsammans med två grafiska designers. Tillsammans hjälper ni ett stort företag med all grafisk produktion som: layout och design, digitaltryck samt foto- och videoproduktion. Avdelningen producerar allt marknadsmaterial, från produktfoldrar till storformatstryck som rollups och affischer. Varje beställning ses som ett projekt och dessa ser olika ut från gång till gång. I den här rollen är det du som tar emot projekten och sköter all administration och ser till att kunden är nöjd från order till slutprodukt.

Det här är en kombinerad roll där du får ha en övergripande bild av verksamheten och stötta gruppen där det behövs. Arbetet innefattar koordinering, administration, kundkontakt, försäljning och enklare grafisk formgivning. Du kommer vara ansiktet utåt och dina primära arbetsuppgifter är hantera och fördela inkommande beställningar, ansvara för frakter och leveranser av inkommande och utgående material samt kontakt med externa leverantörer. Du kommer även stötta dina kollegor med diverse grafisk produktion. Vi letar efter en person som trivs i en bred och koordinerande roll samt vill utvecklas och växa tillsammans med vår kund.



Kvalifikationer
Vi ser att du tidigare har arbetat med administration, service eller försäljning och har slutfört dina gymnasiestudier. Vi ser även att du har ett brinnande intresse för grafisk design och har viss erfarenhet inom området.

Vi söker dig som gillar att ta mycket ansvar, duktig på att ta egna initiativ och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar! Du har en positiv attityd och gillar att samarbeta med andra. Din nyfikenhet och inre driv är en förutsättning i arbetet.

Viktigt för tjänsten är:
• Goda kunskaper i officepaketet.
• Meriterande om du har kunskaper i Adobe Illustrator, InDesign, Photoshop.
• Talar svenska och engelska flytande- koncernspråket är på engelska.
• Tidigare arbetat i projektform

Vi genomför personlighets- och kundskapstester samt bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater.


Övrigt
Tjänsten är på 75% och är till 30 september 2019, med möjlighet till förlängning.

Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt, vi ser helst att du kan börja arbeta redan i februari.

Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Deltid 75% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-02-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-24
Ange följande referens när du ansöker: 3623
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Berggren 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
4610052

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: