Administratörer till Södertälje
Barona Professionals AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Södertälje,
Botkyrka,
Huddinge,
Järfälla,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet som av administration? Är du ambitiös och ansvarsfull? Då är det dig vi söker!
Nu söker vi administratörer till den avdelning vars kunder är återförsäljare samt märkesgruppers marknadsförings- och försäljningsfunktioner.
Tjänsten är på heltid med placering på kunds huvudkontor i Södertälje.
Publiceringsdatum2023-03-15Dina arbetsuppgifterRollen som administratör är varierande men kräver en noggrannhet på hög nivå.
Hos oss får du en bred kompetens gällande finansiella produkter och har en nära kontakt med våra samarbetande återförsäljare och ger en bred kunskap inom branschen. Du hanterar dagligen ärenden som är kopplade till förändringar i den produkt/tjänst som antingen är kopplad mot Återförsäljaren alternativt direkt mot våra slutkunder.
ProfilVi söker dig som har minst en gymnasieexamen och med arbetslivserfarenhet från administrativt arbete. Vi ser det som meriterande om du har arbetat med bilfinansiering eller biladministration sedan tidigare. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftlig som muntlig i både Svenska och Engelska.
Som handläggare på ÅF Support behöver du vara serviceinriktad, ansvarstagande och eftersom de arbetar i team så förutsätter vi att du är en lagspelare. Du är noggrann, strukturerad samt flexibel i ditt arbetssätt och kan arbeta förebyggande och lösningsorienterat. Vidare är det viktigt att du kan prioritera och arbeta med flera olika arbetsuppgifter under ett högt tempo.
Erbjudande
Kunden är ett välkänt, framgångsrikt och stort företag som verkar inom transportbranschen. Uppdraget innebär således att du får in en fot hos en aktör i en bransch med mycket att erbjuda. Du kommer bli anställd av Barona med en fast lön samt tillkommande förmåner via kollektivavtal.
Tjänsten är en heltidstjänst och tillträds omgående eller efter överenskommelse. Uppdraget sträcker sig initialt i 6 månader med goda chanser till förlänging.
Rekryteringsprocessen
Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med både Barona och kund. Slutligen genomförs en referenscheck tillsammans med en bakgrundskontroll. Med hänvisning till GDPR kan vi tyvärr inte ta emot din ansökan via email eller telefon.
Frågor om tjänsten hänvisas till Elin Nilsson (
elin.nilsson@barona.se)
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/ Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167),
https://barona.se Arbetsplats SE Barona Professionals AB
Kontakt Elin Nilsson
elin.nilsson@barona.se Jobbnummer 7548823
Observera att sista ansökningsdag har passerat.