Administratörer till Loomis AML-avdelning!

Hero AB / Backofficejobb / Stockholm
2022-03-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratörer till Loomis AML-avdelning!" (publicerad 2022-04-05) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu söker Loomis Sverige AB förstärkning i form av administratörer till deras AML-avdelning! Har du erfarenhet av att arbeta administrativt? Är du en driven, noggrann, analytisk och strukturerad lagspelare? Då är det dig vi söker!

Publiceringsdatum
2022-03-04

Företaget
Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i deras verksamhet är att på ett tryggt, säkert, pålitligt och effektivt sätt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Loomis har även klivit in på den digitala betalmarknaden. Vi erbjuder en allt-i-ett-lösning med både kassasystem och betalningar som hjälper handlare, restauranger och butiker att driva och växa sina företag genom en och samma leverantör. Vi är 700 medarbetare och finns på 12 orter runt om i landet. Loomis är en arbetsplats som eftersträvar mångfald.

Om tjänsten
Som administratör kommer du att arbeta på avdelningen AML (Anti Money Laundering). Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att ansvara för att arbetet utförs enligt gällande instruktioner med hög kvalitet. Vidare kommer arbetsuppgifterna bestå av att hantera inkommande kundärenden i enlighet med Loomis AML-process, inhämta och etablera kundkännedom, dokumentera och identifiera potentiella risker med kunder och eskalera dessa.

Vidare kommer även dina arbetsuppgifter innefatta

• Administrera uppgifter i datasystem.
• Arkivera inkomna uppgifter från kund.
• Ta eget ansvar för att uppnå uppsatta mål.

Om dig

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som att du är lagspelare som är resultat och lösningsorienterad, ordningsam, driven samt strukturerad.

Vi ser gärna att du har vana från att ha arbetat i en administrativ roll tidigare, fördelaktigt inom ekonomi och är analytisk som person. God datorvana är en förutsättning för att passa bra in i denna roll. För att lyckas i denna roll behöver du vara kommunikativ och kunna skapa en rak samt tydlig dialog med bolagets kunder. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att hantera många olika uppgifter parallellt samt föra noggrann dokumentation i olika system samt att du trivs med att arbeta i högt tempo.

Kvalifikationer
• Tala och skriva flytande svenska
• Gymnasial bakgrund
• Har erfarenhet av administrativt arbete och/eller ekonomi
• Goda kunskaper i Officepaketet

Meriterande

• Tidigare erfarenhet ifrån arbete inom AML/KYC
• Utbildning inom ekonomi

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00-16:30 med start omgående. Detta är initialt ett konsultuppdrag till och med slutet av september. Loomis Sverige är stationerade centralt i Rotebro med goda kommunikationsmöjligheter.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hero AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se
072 991 88 58

Jobbnummer
6405734

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: