Administratörer sökes till vår konsultverksamhet!

Poolia Sverige AB, Poolia Väst AB / Administratörsjobb / Göteborg
2016-02-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratörer sökes till vår konsultverksamhet!" (publicerad 2016-03-16) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB, Poolia Väst AB i Göteborg, Mölndal, Trollhättan, Skövde, Malmö eller i hela Sverige

För kommande uppdrag söker vi både juniora och seniora administratörer till vår konsultverksamhet.

Poolias uppdragsgivare befinner sig inom olika branscher vilket gör att rollen som administratör varierar beroende på branschen och kundernas behov. Din anställning kommer att vara som konsult på Poolia medan din arbetsplats kommer vara ute hos våra kunder. Våra uppdrag hos kund är oftast tidsbestämda, men det finns alltid möjlighet att uppdraget förlängs eller övergår till en tillsvidareanställning.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande så välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-02-12

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna sträcker sig över ett brett område och innehåller både enklare och mer kvalificerade arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna kan därför variera och innehålla allt från rutinarbete till mer kvalificerade uppgifter såsom:

• Planera och organisera mötesdokumentation, konferens- och resebokningar
• Administration
• Reseadministration
• Posthantering
• Protokollföring
• Diarieföring
• Rapportskrivning
• Externa och interna kontakter
• Framtagande av statistik och informationssökning
• Ekonomisk administration i form av konteringar
• Växel
• Reception

Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande tjänster samt har goda administrativa kunskaper, gärna från ett internationellt bolag. I rollen som konsult krävs det att du snabbt kan ta dig an nya situationer och har en förmåga att uppfatta helheter. Vi ser att du har en öppen och positiv attityd samt en god förmåga att skapa kontakter och lätt för att komma in i nya rutiner. Du har ordet service som ledord och ett driv att vilja leverera goda prestationer. Det är viktigt att du är noggrann, strukturerad, lyhörd och flexibel, samt trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Vidare är du initiativtagande och självständig i ditt arbete. Ett krav är att du har goda erfarenheter inom officepaketet samt behärskar det engelska språket flytande i tal såväl som skrift.

Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta inom fordonsindustrin samt har god kännedom av affärssystemet SAP.

Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: omgående Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-04
Ange följande referens när du ansöker: 636505
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Michaela Skogström michaela.skogstrom@se.poolia.net

Företag
Poolia Sverige AB, Poolia Väst AB

Adress
Poolia Sverige AB, Poolia Väst AB
Kungsgatan 57 A, Box 207
10124 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 57 A, Box 207

Jobbnummer
2667679

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB, Poolia Väst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB, Poolia Väst AB: