Administratör- Ängelholm

Processbemanning AB / Administratörsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Båstad, Höganäs eller i hela Sverige

För start i början av september söker vi en administratör till Ängelholm för ett kortare uppdrag.

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.


Har du en fallenhet för service, ordning och reda samt en förmåga att kunna se helheten av en verksamhet?
Då kan detta vara en tjänst för dig!

Om tjänsten:
Just nu söker vi dig som är intresserad av att jobba som administratör hos vår kund i Ängelholm. För att trivas i rollen tror vi att du har erfarenhet av administration och en lättare ekonomiutbildning, är socialt kompetent och van att stundtals arbeta i ett högt tempo. Arbetstiden är dagtid, start i början av september och tjänsten är en tidsbegränsad visstidsanställning på heltid.

Som administratör har du ett omväxlande arbete. Du arbetar som support mot administration-, ekonomi samt produktionsavdelningen med allt från att registrera orderhanteringar och leverantörsfakturor, skapa tillverkningsrapporter samt skriva leverantörsrapporter. Det är även viktigt att du har kunskap att bemöta kunder via telefon på ett trevligt och professionellt sätt.

Vem är du?
Personliga egenskaper som efterfrågas är att aktuell person är tillgänglig omgående, har förståelse för flödet i en produktion samt den efterföljande administrationen. Innehar ett logiskt tänkande, en ekonomiutbildning samt är noggrann och kommunikativ. För att klara uppgifterna krävs även god datorvana och det är meriterande om du tidigare har praktisk erfarenhet av snarlikt tjänstgöringsområde.

Krav för tjänsten är:

• Lösningsorienterad
• Noggrann och strukturerad
• God datorvana med kunskap inom Office och Outlook
• Flexibilitet, god samarbetsförmåga och servicekänsla
• Meriterande om du tidigare arbetat administrativt och med enklare ekonomiuppgifter
• Behärska svenska och engelska i tal och skrift


Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.
Läs gärna mer om oss på processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre

Publiceringsdatum
2018-07-10

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Processbemanning AB

Adress
Processbemanning AB
Drottninggatan 28, 2 tr
25222 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 28, 2 tr 25222 Helsingborg

Jobbnummer
4244663

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Processbemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning AB: