Administratör/Undersköterska till Hemtjänst i Borås
Casa Berget Ek. För. / Undersköterskejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Casa Berget Ek. För. i Borås,
Mölndal,
Göteborg eller i
hela Sverige Casa Berget i Borås söker nu en Administratör/Undersköterska.
Casa Berget är ett hemtjänstföretag som finns i Mölndals kommun sedan 2012 men även i Borås Stad sedan 2020. Företaget växer ständigt och vi behöver förstärka vår organisation med en administratör med undersköterska bakgrund.
Vi söker dig som vill axla uppdraget som Administratör inom vårt hemtjänstområde i Borås. Det är meriterande om du har kunskaper inom system som Carefox, TES, VIVA och Onenote. Som administratör ska du bistå Casa Berget med jobb i dessa system.
Som Administratör kommer du att ansvara för att driva vår verksamhet framåt. Vi vill att du medverkar till att vår verksamhet bedrivs framgångsrikt, kvalitativt och visionärt. Du kommer att ingå i vår ledningsgrupp och ha ansvar för flera delar i verksamheten som är administrativa. Därför är det viktigt att du hela tiden kan leverera felfria resultat i ditt arbete.
Vi ser vikten av att du har en helhetssyn och att du på ett positivt sätt tillvaratar medarbetarnas kompetens och engagemang samt får dem delaktiga i verksamheten. Detta för att uppnå bästa resultat i din del av arbetet. Det självständiga arbetet måste därför ses mot bakgrund av det stora team vi är och hur viktig varje del i processen är.
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper att agera, planera samt koordinera. Som Administratör har du ett nära samarbete med dina chefskollegor inom Casa Berget och med VD samt Vice VD i verksamheten.
Vidare tar du ansvar för verksamheten ur ett helhetsperspektiv vilket innebär att du ombesörjer de behov som uppstår samt följer den ständiga utveckling som verksamheten kräver att genomgå. På så sätt erbjuder vi dig stora möjligheter till att påverka dina arbetsuppgifter, vara kreativ samt komma med egna förslag och idéer och implementera de lösningar som du finner passar för arbetssituationen i fråga.
Publiceringsdatum2023-10-11KvalifikationerVi söker dig som är administrativt lagd och har enkelt för olika typer av tenkiska system både på telefon och dator med undersköterska bakgrund.
Du ska vara serviceinriktad, positiv och lyhörd samt ha lätt att skapa relationer där du värdesätter respekt samt har ett arbetssätt som kännetecknas av tillit och förtroende. Vi ser gärna att du har en förmåga att lyfta dina arbetskamrater och skapa en god stämning.
Vi värdesätter din förmåga att skapa delaktighet, att kunna vara nytänkande samt att du har förmågan att vara kundorienterad. Du är bra på att samarbeta med andra, initiativrik men även van att arbeta självständigt.
Du ska vara kunna ta snabba beslut, vara anpassningsbar och stresstålig och inse värdet av gott samarbete i organisationen.
Du ska brinna för ditt yrke och se möjligheterna att verka i ett privat bolag där man blir belönad efter prestation.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande under ansökningsperioden.
Anställning
Provanställning i 6 månader som sedan övergår till en heltids tillsvidareanställning.
Ansökan
Bifoga CV och personligt brev.
Kontaktuppgifter för detta jobbErika Lörinczy, VD tfn: 0766272862 & Isabell Lörinczy, Enhetschef Borås tfn: 0761661455
OBS!!!!! Ansökan skickas till:
Marco@casasverige.comMÄRK DIN ANSÖKAN MED "Administratör"
ErsättningFast månadslön.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-11
E-post:
marco@casasverige.com Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ENHETSCHEF".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Casa Berget Ek. För. Bergakungsgatan 10 (
visa karta)
506 42 BORÅS
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Casa Berget Ek.f
Jobbnummer 8181717
Observera att sista ansökningsdag har passerat.