Administratör Tillstånd & Tillsyn

AB Svenska Spel / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Svenska Spel i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Norrköping, Gotland eller i hela Sverige

På Svenska Spel får du jobba med att sprida glädje och spänning. Med spel som Lotto, Triss, Stryktipset och Vegas, samt på Casino Cosmopol, erbjuder vi några av Sveriges mest underhållande och bästa spelupplevelser. Hos oss får du ett meningsfullt och spännande jobb, där idrott, stadens utbud och Gotlands lugn alltid är nära.

Samtidigt som vi vill skapa Sveriges bästa spelupplevelser vill vi ta ett stort socialt ansvar. Därför hjälper vi till exempel våra kunder att hålla koll på och sätta gränser för sitt eget spelande, istället för att övertyga dem att spela mer. Vi sponsrar också svensk idrott på alla nivåer - från ungdom till elit. Om du blir en av oss på Sveriges marknadsledande spelbolag får du vara med och skapa framtidens sunda spelmarknad.

Tillstånd och Tillsyn inom Restauranger och Bingohallar söker en Administratör.

Tillstånd och Tillsyn inom Restaurang & Bingohallar är en sektion med 10 medarbetare som bl a hanterar tillstånds- och tillsynsärenden samt uppföljning så att gällande regelverk efterföljs på alla spelplatser som har Vegas-automater.

Publiceringsdatum
2016-08-19

Dina arbetsuppgifter
Som Administratör kommer du att handlägga ärenden som är initierade av försäljningsorganisationen. Det är bl a nyansökningar och förändringar på spelplatser, ADSL-beställningar via Telia och korrespondens med Lotteriinspektionen. En viktig arbetsuppgift är att tolka och bearbeta företags årsredovisningar och resultat- och kassarapporter efter Lotteriinspektions direktiv och krav.

I ditt arbete kommer du att ha daglig kontakt med Lotteriinspektionen, Distriktsansvariga, Vegassupporten, Teknikavdelningen, externa telekomleverantörer samt extern serviceorganisation.

Du kommer att arbeta med att förfina och förbättra redan existerande stödsystem som exempelvis Siebel, Marulk, ES & Intelligen.

Att utveckla och förnya rutiner i enlighet med uppsatta mål kommer att vara en annan viktig uppgift för sektionen och därmed för dig.

Utbildning och erfarenhet
Du har minst en 3 årig gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning. Du kan också ha någon annan grundläggande eftergymnasial ekonomiutbildning.

Du har minst ett års dokumenterad erfarenhet av att tolka och arbeta med ekonomiska rapporter och förstå de termer och begrepp som förekommer inom ekonomiadministrativt arbete.

Vi vill också att du har minst ett års dokumenterad erfarenhet av att jobba med försäljning, antingen ute på fältet eller med säljadministration. 

Du ska ha goda kunskaper i svenska och en förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Du ska också ha goda kunskaper i engelska.

Det är meriterande om du har allmän kunskap och intresse av spel och gärna av spelansvar generellt.

Har du frågor om tjänsten?
Marina Ribbing-Sander
010-120 79 84
marina.ribbing-sander@svenskaspel.se

Frågor kring rekryteringen:
Stefan Söderbäck
010-120 78 69
stefan.soderback@svenskaspel.se

Facklig kontakt i denna rekrytering:
Maria Schubert
010-120 79 10
maria.schubert@svenskaspel.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AB Svenska Spel

Adress
AB Svenska Spel
NORRA HANSEGATAN 17
62139 Visby

Kontorsadress
NORRA HANSEGATAN 17

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3002696

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Svenska Spel

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Svenska Spel: