Administratör till viktig myndighet i Kalmar

Perido AB / Administratörsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Kalmar, Oskarshamn, Karlskrona, Ronneby, Växjö eller i hela Sverige

Perido söker nu en organiserad administratör för ett uppdrag till vår kund inom den offentliga sektorn. Tjänsten är placerad på deras kontor i Kalmar.
I rollen som administratör kommer du att ha omväxlande arbetsuppgift och stötta där det behövs. Bland annat kommer du att boka lokaler vid externa möten, stötta vid workshops samt föra protokoll och minnesanteckningar. I arbete ingår även att:

• Administrera upphandlingar
• Administrera inköp
• Sammanställa veckobrev, tidrapporter med mera

Du kommer även att hjälpa dina kollegor med andra allmänna administrativa arbetsuppgifter inom verksamheten.

Du har tidigare arbetat som administratör och gillar struktur och ordning. Du har en positiv och öppen attityd till dina kollegor som till arbetsuppgifterna. Vidare tror vi att du är noggrann med en känsla för kvalité samt är van att hantera känslig information på ett tryggt och smidigt sätt. För att du ska trivas lite extra tror vi att du kan ta dig an uppgifter hög som lågt och finns som en förlängd arm till dem du arbetar med.

Är det här ditt nästa uppdrag? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-11-08

Kravprofil för detta jobb
• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör
• Mycket goda kunskaper i Microsoft Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även i engelska
• Erfarenhet av projektadministration

Meriterande
• Erfarenhet av enklare projektledning så som att kalla och hålla i möten samt enklare projektplanering

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag 6 månader, med möjlighet till 3 månaders förlängning. Tillträde 2018-11-14.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en skicklig administratör som är nyfiken på en viktig och modern myndighet i Kalmar? Trivs du i en miljö av struktur där du kan få utlopp för din administrativa ådra? Låter det här som en tjänst för dig? Läs då vidare!

Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30561 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-08
Ange följande referens när du ansöker: 30561
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4448372

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: