Administratör till världsledande företag
Perido Skills AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
2008-11-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till världsledande företag" (publicerad 2009-01-28) ⬅️
Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Perido Skills söker en person som vill arbeta som administratör vid ett företag som är världsledande inom sitt område. Du kommer att arbeta som en av två administratörer och ge support till arbetsledarna med uppdatering av affärssystem, fakturering, klädbeställningar, viss nyckeladministration och hålla ordning på lokalen. Dina arbetsuppgifter kommer till stor del att bestå av fakturering och avstämningar men det kan även bli en del arbete i kundtjänst.
Det är en social administrativ tjänst där du kommer att ha mycket kontakt med säljare och servicetekniker i det dagliga arbetet.
Publiceringsdatum2008-11-14Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning, gärna inriktning ekonomi
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi är meriterande
• Erfarenhet av arbete som administratör
• Goda it-kunskaper, gärna pratisk erfarenhet av affärssystem och/eller ekonomissystem
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Du är en noggrann och strukturerad person som är van vid och gillar att arbeta administrativt. Vidare är du även driven och framåt samt har bra kontakt med människor.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillträde senast vid årsskiftet.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV till
rekrytering@perido.se snarast möjligt, urvalet sker löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 4012FN i epost-rubriken
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Sveavägen 63
11359 STOCKHOLM
Jobbnummer 352805
Observera att sista ansökningsdag har passerat.