Administratör till vår verksamhet i Uddevalla
Primär Fastighetsförvaltning AB / Administratörsjobb / Uddevalla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Primär Fastighetsförvaltning AB i Uddevalla,
Vänersborg,
Trollhättan,
Lysekil,
Stenungsund eller i
hela Sverige PRIMÄR är ett förvaltningsföretag med ett brett tjänsteutbud inom teknisk- och ekonomisk förvaltning, fastighetsskötsel, fastighetsrelaterade energitjänster, fiber- och teleteknik, bredband- och nätverksbyggande. Våra kunder är privata och offentliga ägare av fastigheter. PRIMÄR har sedan starten 1987 vuxit till ett rikstäckande bolag och är idag ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag. För närvarande är vi ca 300 anställda och omsätter närmare 400 Mkr. Vi är verksamma regionvis i Göteborg, Bohuslän, Småland, Skåne, Östergötland och Stockholmsregionen. Vårt huvudkontor finns i Göteborg.
PRIMÄR har just nu många spännande uppdrag på gång i Fyrbodal och nu när vår administratör går i pension söker vi hennes ersättare med placeringsort Uddevalla
Administratörens roll är att stötta och hjälpa verksamheten. Rollen som administratör hos oss är en bred och diversifierad roll, den kräver flexibilitet och anpassningsförmåga. Arbetsuppgifterna kan variera och skifta under anställningens förlopp.
Exempel på arbetsuppgifter som administratör:
• Fakturering
• Leverantörsfakturahantering
• Hantering av arbetsordersystem
• Inköp kontorsmaterial, gods-/posthantering, allmänna kontorsgöromål.
• Framtagning och sammanställning av rapporter
• Förbereda, avlasta och strukturera upp andras arbetsuppgifter
• Hjälpa arbetsledarna med att få in de underlag som krävs för fakturering och kvalitetsdokumentation
• Administrera, och ansvara för att de system som verksamheten kräver, är uppdaterade och följer de regelverk som gäller.
• Delta i samordning av verksamhet mellan regionerna och införande av förändringar och nya administrativa rutiner.
Utbildning och kompetenskrav:
• 3-årig gymnasieutbildning med relevant inriktning eller motsvarande yrkes-/högskoleutbildning.
• Har utmärkta datorkunskaper
• Tidigare erfarenhet starkt meriterande
Publiceringsdatum2020-09-29Dina personliga egenskaper• God samarbetsförmåga och förmåga att arbeta självständigt samt utbyta kunskaper och erfarenheter.
• Eget ansvarstagande och drivkraft är viktiga förmågor.
• Det är viktigt att man trivs med att ha kontakt med andra människor och är en bra problemlösare eftersom kontakter både internt som externt är en del av vardagen.
• Flexibilitet och serviceanda är viktiga egenskaper eftersom administratörens jobb ofta innebär att hjälpa och förenkla vardagen för kunder och kollegor.
Vi erbjuder
Vi erbjuder Dig ett kreativt och omväxlande arbete i fastighetsbranschen. Tjänsten är en tillsvidareanställning med fast månadslön, sysselsättningsgrad heltid alternativt deltid och tillträde enligt överenskommelse.
För mer information är du välkommen att kontakta: Markus Ramm, mail:
markus.ramm@primar.seVälkommen med din ansökan så snart som möjligt dock senast 2020-11-30, urvalsprocessen sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPRIMÄR Fastighetsförvaltning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Primär Fastighetsförvaltning AB (org.nr 556310-5534)
Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Primär Fastighetsförvaltning
Jobbnummer 5378033
Observera att sista ansökningsdag har passerat.