Administratör till vår kund på Kungsholmen

Quest Consulting Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2025-04-07


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Uppdragsbeskrivning

Som Administratör inom delprojektet Trafiksystem arbetar du nära projektledaren och projektorganisationen för att säkerställa framtagning och kvalitetssäkring av den kompletta upphandlingsdokumentationen. Upphandlingen omfattar både tekniska, kommersiella och allmänna handlingar, där arbetsspråket i stor utsträckning är engelska, men även svensk dokumentation förekommer.

Du kommer att vara en central kontaktperson gentemot marknaden och anbudsgivare samt säkerställa att dialog och hantering sker affärsmässigt och enligt principen om likabehandling.

Rollen rapporterar till projektledaren för trafiksystem och blir en viktig del av ett växande team med både interna resurser och internationella experter.

Publiceringsdatum
2025-04-07

Dina arbetsuppgifter
Stödja projektledaren med framtagning av presentations- och rapporteringsmaterial till styrgrupper och ledning.
Planera och samordna arbetet relaterat till marknadsdialoger inför upphandling.
Koordinera och driva processen med att ta fram upphandlingsdokumentation, inklusive granskning och färdigställande av handlingar.
Etablera och administrera upphandlingens aktivitetslogg samt följa upp status.
Planera, leda och samordna såväl interna som externa dokumentgranskningar kopplade till trafiksystemet.
Ansvara för att dokumentation och mötesprotokoll är korrekta, aktuella och strukturerade.
Administrera och följa upp systemet för kravhantering avseende trafiksystemets delkomponenter.
Fungera som kontaktperson gentemot marknaden och anbudsgivare under upphandlingens olika skeden.

Obligatoriska krav

Examen från universitet eller högskola.
Minst två (2) års dokumenterad yrkeserfarenhet inom projektadministration, avtal och dokumenthantering.
Minst två (2) års erfarenhet av arbete inom upphandling hos beställare eller anbud hos leverantör.
Minst två (2) års dokumenterad yrkeserfarenhet med arbetsuppgifter där engelska till stor del har använts för kommunikation.

Mervärdeskrav

Minst ett (1) års dokumenterad yrkeserfarenhet med utåtriktade arbetsuppgifter så som marknadsföring eller kommunikation.
Minst ett (1) års dokumenterad yrkeserfarenhet inom spårbunden infrastruktur.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om företaget
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659), https://quest.se/

Jobbnummer
9269798

Prenumerera på jobb från Quest Consulting Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quest Consulting Sverige AB: