Administratör till vår kund i Olofström
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Olofström
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Olofström,
Bromölla,
Karlshamn,
Sölvesborg,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Olofström,
Bromölla,
Karlshamn,
Sölvesborg,
Osby eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-10-19Om tjänstenSom administratör hos vår kund i Olofström kommer du att arbeta med olika typer av administration inom bland annat avtalshantering.
Du kommer att ha omväxlande arbetsuppgifter och även kontakt med både säljare och kunder.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och placering hos vår kund i Olofström, som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av administration eller logistisk. Som person är du kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Du måste kunna arbeta självständigt, ta egna initiativ och vara noggrann.
Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av administration
• Erfarenhet av MS Office
• Erfarenhet av SAP är meriterande
• Mycket goda kunskaper i Svenska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Engelska i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Adecco
Det råder inga tvivel om varför väckarklockan ringer på morgonen. Varje dag kliver vi upp, sträcker på oss och tar sikte på att flytta gränser och utmana normer för att skapa en framtid där alla får plats.
Vi tror att passion och relation tillsammans kan göra det oväntade på arbetsplatser och flytta förväntningar framåt. Som ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag kommer vi med nya perspektiv och processer som utvecklar företaget i takt med lönsamheten.
Vi vänder på stenar, rotar i gömmor och tänker nytt för att vi tror att den bästa matchningen inte behöver betyda det förväntade. För dig som letar jobb betyder det att vi inte nöjer oss med att du blir anställd, vi vill se till så att du får rätt förutsättningar för att göra ditt bästa jobb i karriären.
Då gör vi skillnad på riktigt. För samhället, för företaget, för arbetstagaren.
Och då skapar vi framtidens jobb. För alla. Idag.
Så ansöker duI rekryteringsprocessen använder vi oss av tester samt videointervju som du själv spelar in via en länk vi skickar till dig på mejl. För att gå vidare i rekryteringsprocessen är det viktigt att du omgående gör testerna samt videointervjun.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
www.adecco.seRekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Carina Falck på
carina.falck@adecco.se alternativt 0736-847245
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seSökord
Admin, administratör, industri, logistik, kontor, dagtid, Blekinge, Olofström, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-35919".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Key Account Manager + Konsultchef
Carina Falck
Jobbnummer 6053396
Observera att sista ansökningsdag har passerat.