Administratör till vår kund i Arlandastad

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-01-23

Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av administration och letar efter nästa utmaning? Då kan detta vara rollen för dig! Nu letar vi efter en koordinerande administratör till vår kund i Arlandastad med start omgående fram till mitten juni. I rollen jobbar du med koordinering kring företagets utbildningar och ansvarar för kundens och deltagarnas upplevelse. Låter det som något för dig? Läs mer om rollen och sök nedan!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Vår kund jobbar med utbildningslösningar och kompetensutveckling inom fordonsbranschen. I rollen kommer du tillsammans med dina kollegor planera och administrera och arrangera våra utbildningar och möten för företagets kunder. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

• Utbildningsplanering på kort och lång sikt
• Bokningar av lokaler, tränare och utrustning samt beställning av fika och luncher.
• Iordningställande av lokaler
• Ta emot och välkomna kunder och deltagare till utbildningarna
• Ekonomisk uppföljning och fakturering

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter
• Goda kunskaper i hanteringen av Word, Excel, PPT (Officepaketet)
• Goda kunskaper i såväl svenska som engelska, samt en förmåga att uttrycka dig väl både i tal och skrift
• B-körkort
• Har du grundläggande ekonomisk kunskap ses det som meriterande för denna roll

Som person ser vi att du är lösningsorienterad och serviceminded och har alltid lätt till ett leende. Du trivs med att ha direkt kontakt med kunder fysiskt och kunder i telefon och får energi av att ge kunden bra service och upplevelse. Vidare har du en förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete, kan analysera problem och arbeta lösningsfokuserat.

Övrig information
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8415057

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: