Administratör till vår kund Byggmax

Magna AB / Lagerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lagerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magna AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Lidingö, Järfälla eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-03-16

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta som administratör hos vår kund Byggmax. Tjänsten är en visstidsanställning på ca 6 månader med start april och pågår t.o.m. september.

Du kommer att arbeta med logistiska administrativa arbetsuppgifter som främst fokuserar på att:
• Planera och prognostisera inköp
• Orderläggning och orderuppföljning

I övrigt kommer du att ansvara för den dagliga kontakten med lagren och varuleverantörerna. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp på 4 personer. Lagerkoordinatorn skall tillsammans med övriga medarbetare i organisationen utveckla och samordna frågorna kring lager och logistik.

Arbetets omfattning:
Tjänsten är heltidsanställning. Detta är ett konsultuppdrag och du kommer att vara anställd hos Magna och uthyrd på uppdrag hos vår kund Byggmax.

Kundföretaget

Byggmax är med sina drygt 115 butiker i Sverige, Norge och Finland en offensiv lågprisaktör inom byggvaruhandeln i Norden.

Profil
Vi söker dig som är:
Positiv och gillar högt tempo. Du gillar nya utmaningar och tycker om att lära dig nya saker. Vidare har du lätt att lära och enkelt för att samarbeta med andra i grupp.

Vi ser att du som söker har gymnasiekompetens och gärna tidigare erfarenhet från en liknande roll.

Övrigt: Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum. Sök tjänsten via extern länk, vi tar ej emot ansökningar via mail.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Christian Vikander på tel. 070 512 49 15 alternativt christian.vikander@magna.se

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6684
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christian Vikander christian.vikander@magna.se

Företag
MAGNA AB

Adress
MAGNA AB
Industrigatan 4
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2728669

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magna AB: