Administratör till vår eftermarknadsavdelning

Gärahovs Bygg AB / Administratörsjobb / Jönköping
2021-03-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till vår eftermarknadsavdelning" (publicerad 2022-05-06) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gärahovs Bygg AB i Jönköping, Vaggeryd, Värnamo, Växjö, Linköping eller i hela Sverige

Administratör till vår eftermarknadsavdelning
Gärahovs Bygg expanderar vidare och söker nu ytterligare personal till vårt huvudkontor i Vaggeryd.
För att lyckas med alla spännande utmaningar behöver vi flera viktiga spelare i vårt lag. Vi söker nu en adminstratör till vårt härliga gäng på vår eftermarknadsavdelning där vi garanterar många skratt!
Gärahovs Bygg är ett starkt varumärke med bra ekonomi, nöjda kunder och ett gott gäng. Du hamnar i en organisation som har hög kompetens och där det är snabba beslutsvägar.

Publiceringsdatum
2021-03-25

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att hantera löpande garantiärenden från våra kunder. Du samverkar och har en kontinuerlig dialog med medarbetare från samtliga berörda avdelningar inom Gärahovs Bygg.
På eftermarknad har du kontakt med entreprenören och beställare under garantitiden. Du medverkar även i planeringen av servicebesök samt garantibesiktningar.
För att lyckas i rollen har du väl utvecklad datorvana samt grundläggande kunskap om byggbranschen. I din roll har du mycket kontakt med interna och externa parter och det är därför viktigt att du är kommunikativ och förtroendegivande. Då du kommer jobba tätt ihop med din närmaste kollega har du en förmåga att skapa ett nära och bra samarbetsklimat. Att ni tillsammans löser uppgiften är viktigare än att hålla på sina arbetsuppgifter. För att skapa goda resultat i jobbet är du administrativ med ett extra sinne för ordning och struktur.
Några exempel på arbetsuppgifter är:
Handläggning och uppföljning av inkomna garantianmälningar.
Bevakning av garantitider
Uppföljning och analys

Kvalifikationer
Vi söker dig som har en relevant utbildning eller tidigare erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att på ett trevligt och professionellt sätt hantera kunder och medarbetare.
Har du tidigare erfarenhet från bygg eller fastighetsbranschen är detta en merit då en stor del av arbetet innefattar arbete med garantiärenden.
Goda datakunskaper krävs för tjänsten samt B-körkort.

Dina personliga egenskaper
Du är serviceinriktad och lyhörd. Som person är du engagerad, ansvarstagande och noggrann samt att du gillar att jobba självständigt med att driva ditt eget arbete framåt

Placeringsort
Vaggeryd

Information om tjänsten
Samuel Lagerström Affärschef, 073-520 22 90
Justina Velin HR-chef, 070-304 57 96
Ansökan av tjänsten gör du snarast, dock senast 2021-04-30
Välkommen med din ansökan!
Urval kommer att ske löpande. All kontakt från rekryteringsföretag undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Gärahovs Bygg AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "143589".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Gärahovs Bygg AB (org.nr 556504-0036)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Gärahovs Bygg

Jobbnummer
5653237

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gärahovs Bygg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gärahovs Bygg AB: