Administratör till välkänt läroverk i Stockholm - 50 %

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en administratör till vår kund, ett välkänt läroverk i Stockholm. Här får du jobba på ett självständigt sätt med varierande arbetsuppgifter.

I rollen som administratör hos vår kund ansvarar du för att se till så att praktiska frågor kring läroverkets lokaler fungerar. Detta innebär att du sköter felanmälningar av olika slag, beställningar av flyttar mellan lokaler samt ser till att arbetsmaterial finns tillgängligt. I dina arbetsuppgifter ingår även saker som att montera ihop möbler och att se till så att kopierings- och kaffemaskiner fungerar, ordna med passerkort och sköta postutdelning. Du kommer även att hjälpa till vid arrangerandet av större events samt ansvarar för arkivering- och diarieföring av viktig dokumentation såsom olika beslut, avtal, kontrakt och protokoll.

För att trivas med dina arbetsuppgifter ser vi att du som söker är en lösningsorienterad och strukturerad person som tycker om att hjälpa till med högt och lågt på ett serviceinriktat sätt! Du är en noggrann person som tar egna initiativ och är självgående, men också har god samarbetsförmåga.

Är det dig vi behöver? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-01-19

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Deltid, 50 %. Konsultuppdrag till 2018-08-30. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en initiativrik person som vill ha ett jobb med omväxlande arbetsuppgifter? Vill du arbeta på ett av Sveriges mest välkända läroverk där ingen dag är den andra lik? Då tror vi att du kan ha hittat rätt jobb!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16378AS i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se

Hemsida: www.perido.se

Varaktighet, arbetstid
40%-60%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-18
Ange följande referens när du ansöker: 16378AS
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3913885

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: