Administratör till välkänt bolag i Jordbro

KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Haninge, Ödeshög, Hjo, Vadstena, Boxholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Haninge, Skövde, Jönköping, Falköping, Örebro eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-03-01

Om tjänsten
Till vår kund söker vi nu efter en duktig och serviceinriktad administratör som trivs med att arbeta självständigt samt i grupp i ett högt tempo. För att trivas i tjänsten ser vi att du har ett administrativt ordningssinne och är kundorienterad.

Företaget arbetar med produkter inom byggetablering och maskinuthyrning. I rollen som administratör kommer du att arbeta med uthyrningen av alla kundens byggetableringsprodukter och administration kring dessa produkter.

Tjänsten är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner och arbetar hos vår kund i Jordbro.

Om oss
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Dina arbetsuppgifter
Hos vår kund arbetar du på en utvecklande arbetsplats med en positiv företagskultur med teamkänsla. Du får en bra och säker introduktion samt möjligheter till kompetensutveckling där erfarenhetsbyte och relationsskapande är minst lika viktigt som traditionell undervisning. Sist men inte minst erbjuder tjänsten ett roligt arbete med trevliga kollegor och en stark gemenskap.

Återkommande arbetsuppgifter i tjänsten:
• Orderhandläggning
• Ansvara för intern och extern fakturering samt kontering av leverantörsfakturor
• Telefonväxel för Jordbro Support
• Hantera arbetsorder och fakturor från våra montörer
• Fakturareklamationer

Kvalifikationer
Till denna tjänst söker vi dig som har fullgjort gymnasieutbildning, har goda kunskaper i Officepaketet och är en van användare av systemstöd. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både skriftligt och muntligt. Erfarenhet från byggbranschen eller närliggande bransch är meriterande.

Som person är du positiv, flexibel och utåtriktad. Då du blir ansiktet utåt mot många av arbetsplatsens medarbetare, kunder, leverantörer och montörer är det viktigt att du är kontaktskapande och serviceinriktad. Du är självgående och en god lagspelare som vill hjälpa till där det behövs.

Övrig information
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer bli anställd på KFX HR-partner men arbeta ute hos kund. Vi går löpande igenom våra urval och kommer höra av oss till dig om vi tycker att du har en profil som matchar det vi och vår kund eftersöker.

För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta mig, Caroline Dunvret på 08-663 99 00.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4331".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm AB

Jobbnummer
5601508

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: