Administratör till Trafikverket i Borlänge
Novare Bemanning AB / Administratörsjobb / Borlänge
2022-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Trafikverket i Borlänge" (publicerad 2023-11-16) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Novare Bemanning AB i Borlänge,
Falun,
Ljusnarsberg,
Gävle,
Västerås eller i
hela Sverige Trafikverket jobbar med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.
Vill du arbeta som administratör på Trafikverket i Borlänge? Vill du vara en del av en attraktiv organisation med ett stort samhällsansvar? Då har vi uppdraget för dig! Just nu har du chansen att bidra med en värdefull insats på en myndighet som gör skillnad för näringslivet, privatpersoner och samhället i stort.
För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!
Om uppdraget
Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Just nu har Trafikverket behov av förstärkning inom två områden av verksamheten. Den ena handlar om hantering av myndighetens elabonnemang och den andra om skadeärenden.
Inom verksamheten "Hantering av Trafikverkets elabonnemang" behöver myndigheten hjälp med att distribuera information, administrera post/e-post och hantera fakturor mm. Inom verksamheten "skadeärenden" behövs stöd med att hantera enklare skadeärenden i form av att granska och fakturera. Båda områdena innebär mycket kontakter med både interna och externa parter. I den här rollen kommer du helt enkelt att dela din tid mellan dessa två uppdrag.
Exempel på övergripande arbetsuppgifter
Hantera e-post
Vidareförmedla information och fakturering
Arbete med enklare handläggning av ärenden inom skadeärenden
Gällande Elabonnemang
Distribuera information om planerade strömavbrott och mätarbyten
Administrera post/e-post
Hantera kreditfakturor
Hantera vissa inkommande ärenden som berör hantering av elabonnemang.
Gällande Skadeärenden
Granska underlag i skadeärenden och vid behov begära kompletteringar
Fakturera skadeärenden
Kommunikation och kontakt med försäkringsbolag och interna, via telefon och e-post.
Krav för tjänsten
Gymnasieutbildning inriktning administration, ekonomi eller högskoleförberedande program
Minst ett års (12 månaders) arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Uppdragsperiod och omfattning
Stationeringsorten för uppdraget är Borlänge
Någon enstaka resa kan förekomma
Omfattningen av uppdraget har en sysselsättningsgrad på 100 %
Uppdraget påbörjas 2022-05-16 eller snarast efter kontraktstecknande och pågår till och med 2022-12-31
Möjlighet till förlängning
Publiceringsdatum2022-04-12Så ansöker duDå urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-04-26. Du är varmt välkommen!
Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta oss.
Hoppas vi ses!
Som konsult hos oss
Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.
Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.
Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2015 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen
Varaktighet, arbetstid
Heltid Chans till förlängning
ErsättningMånadslön - Fixed salary
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNovare Bemanning AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "novarebemanning281".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Novare Bemanning AB (org.nr 556783-4782),
https://novare.se/bemanning Arbetsplats Novare Bemanning
Jobbnummer 6534092
Observera att sista ansökningsdag har passerat.