Administratör till Teknoprod AB i Täby

serveOffice ab / Administratörsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Teknoprod AB är ett handelsföretag av kompletta system där elektronik, fiberoptik, kablage, kabelstammar, elektromekanik och gummidetaljer ingår. På Teknoprod arbetar 8 personer med försäljning, logistik och administration.Tillverkning sker på vårt dotterbolag Teknosystem i Polen där ca 140 personer arbetar.

serveOffice har fått uppdraget att för Teknoprod ABs räkning rekrytera en administratör till kontoret i Täby. Tjänsten är tillsvidare på heltid med sex månaders provanställning.

Arbetsbeskrivning
I denna tjänst kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att arbeta med administration men du kommer även att avlasta lagret vid behov. Du kommer bland annat att arbeta med att registrera order, arbeta med orderbekräftelser från leverantörer, skicka orderbekräftelser till kunder, leveransbevakning, registervård och en del lagerarbete.

Kvalifikationer
Vi tror att du har minst 2-5 års erfarenhet av att arbeta brett med administration på ett mindre kontor. Har du dessutom erfarenhet av att hantera in- och utleveranser (tunga lyft kan förekomma) och ha kontakt med kunder per mail och telefon så är det meriterande. I och med att Teknoprod är ett internationellt företag så krävs det goda kunskaper både skriftligt och muntligt i svenska och engelska. Behärskar du polska så är det mycket meriterande.
Detta är en tjänst där det för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter och därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att passa i denna tjänst så behöver du vara strukturerad, prestigelös, stresstålig och ha ett bra siffersinne. Du har lätt för att lära dig nya saker och har en social kompetens.

Teknoprod AB erbjuder dig
En arbetsplats som bryr sig om sin personal och lägger ner resurser i form av tid och engagemang för att det ska kännas rätt för dig. Du går in i en ny roll som du får vara med och utveckla på bästa sätt samtidigt som du ges stor möjlighet till personlig utveckling både i form av kunskap och ansvar.

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Gustaf Gundmark på 070-851 40 23 eller gustaf.gundmark@serveoffice.se

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-12

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
serveOffice AB

Adress
serveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 11120 Stockholm

Jobbnummer
3899315

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: