Administratör till Teknik- och infrastrukturavdelningen
Bräcke kommun, Teknik- och infrastrukturavdelningen / Bankjobb / Bräcke
2022-05-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Teknik- och infrastrukturavdelningen" (publicerad 2023-02-15) ⬅️
Visa alla bankjobb i Bräcke,
Höganäs,
Ängelholm,
Helsingborg,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bräcke kommun, Teknik- och infrastrukturavdelningen i Bräcke I Bräcke kommun i Jämtland är du alltid nära äventyr och smultronställen. Gnistrande vinterdagar på skidor såväl som heta sommardagar i båten är vardag för oss som bor här. I Bräcke kommun finns trygga skolor, personlig äldrevård och en mängd små och medelstora företag med idéer och kunskap som skapar värden lokalt och globalt. Goda kommunikationer i stråket mellan Sundsvall och Östersund och en fibertäckning på över 90 procent gör det enkelt att bo, jobba och resa i vår kommun. Här finns en vilja att utvecklas och samtidigt en självklar mentalitet att värna om naturen, kulturen och människorna som bor här. Välkommen till Bräcke kommun - lite närmare!
Publiceringsdatum2022-05-02ArbetsuppgifterTjänsten som administratör är delad i flera delar men ingår i huvudsak i den dagliga driften på fastighetsidan, i Systematiskt brandskyddsarbete (SBA) och ansvarar för kommunens försäkringar. Du hanterar avtal, planerar för verksamheternas utbildning inom SBA och är ansvarig för redovisning till försäkringsbolag med tillhörande uppföljningar och prognoser. Du ansvarar för att förbättra avdelningens arkiv och med det öka servicen till avdelningen och i förlängningen även till medborgarna . Du kommer att ha kund- och hyresgästkontakter, granska och kontera leverantörsfakturor, hantera felanmälan med efterföljande fördelning av arbeten och övriga administrativa tjänster på kontoret.
KvalifikationerDu ska ha relevant eftergymnasialutbildning för verksamhetsområdet, eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig, gärna några års erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation.
Du har administrativ kompetens och god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift med goda datorkunskaper. Du ska ha god samarbetsförmåga men även kunna arbeta självständigt under ansvar och ta egna initiativ.
Meriterande är kunskaper inom offentlig upphandling och i LOU (Lagen om offentlig upphandling) samt erfarenhet att hantera och förstå LSO (Lag om skydd mot olyckor) .
Dina egenskaperSom person är du en serviceinriktad person, då du kommer i kontakt med både interna och externa kunder. Tålamod, strukturerad och ansvarskänsla är mycket viktiga egenskaper.
ÖVRIGT
Bifoga CV och personligt brev och berätta lite om dig själv.
Vi kommer arbeta löpande med urval och intervjuer.
Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden från bemannings- och rekryteringsföretag om annonserings- och rekryteringshjälp.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2022-08-15 , upphör: 2023-04-30 .
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBräcke kommun, Teknik- och infrastrukturavdelningen
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022-9-ToI".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bräcke kommun (org.nr 212000-2460),
http://www.brackenasta.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Bräcke kommun, Teknik- och infrastrukturavdelningen
Kontakt Fastighetsförvaltare
Mats Andersson
mats.andersson@bracke.se 0693-16922 Jobbnummer 6597607
Observera att sista ansökningsdag har passerat.