Administratör till Swedbank i Göteborg

TNG Group AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Trivs du med administration, kundkontakt och tycker Swedbank är ett spännande företag? Vi söker nu två administratörer!

Swedbank arbetar aktivt med att skapa nöjda kunder och har en tydlig vision om ett bemötande som alltid utgår från värderingarna - enkel, öppen och omtänksam. Nu behöver vi på TNG dig som brinner för administration, har en förmåga att alltid inge förtroende och sprider positiv energi runt dig till vårt team hos Swedbank!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Det här är en möjlighet för dig som vill arbeta på en av Sveriges största banker och jobba med administration och service i en högprofessionell miljö och trevliga kollegor.

För oss på TNG är det också oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som administratör kommer du arbeta med ett specifikt kundrelaterat uppdrag, där du framför allt är en intern resurs för Swedbanks kundtjänst och rådgivare. Arbetsuppgifterna omfattar bl a att:

* Ta emot samtal från rådgivare och stötta dem i ärenden som;
* Kontroll av nya kunders kreditvärdighet
* Beställa nya kort till kunder

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Som administratör blir du en del av avdelningen Customer Back Office, placerat i Swedbanks fina lokaler på Lindholmen i Göteborg. Uppdraget ska tillsättas omgående och du kommer bli anställd som konsult för att avlasta i ett projekt som i dagsläget sträcker sig över 6 månader.

Arbetstiderna är förlagda på dagtid och vardagar och tjänsten är på heltid.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som är ordningsam, trivs med administrativa uppgifter och förstår att även enklare uppgifter har en viktig funktion. Vi lägger vikt vid att du är serviceminded och hjälpsam mot dina kollegor. Har du erfarenhet av administration och ett intresse för ekonomi är det mycket meriterande, då arbetet berör detta.

Eftersom uppdraget ska tillsättas så snart som möjligt, söker vi dig som är tillgänglig omgående. Observera att ansökningstiden är kort - varmt välkommen med din ansökan!

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-03-01

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Hallberg 031-7612229

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3349653

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: