Administratör till Swedbank Finans / AutoPlan

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-12-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Swedbank Finans / AutoPlan" (publicerad 2018-03-07) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du nytt jobb som administratör och vill jobba hos Swedbank i Stockholm med administration och kundservice? Sök idag!

Vi söker nu en administratör / handläggare till AutoPlans leasingavdelning i Stockholm. AutoPlan är en del av Swedbankkoncernen. Rollen innebär att du hjälper till med administration, leasing och försäljning av företagens bilar. Har du ett stort intresse för kundservice, administration och en vilja att jobba på bank i Stockholm? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Jobbet som administratör / handläggare på Swedbank Finans och AutoPlan innebär att verka i ett högt tempo och få vara i en lärorik och utvecklande miljö. Här kommer du vara i ett prestigelöst team på ca tio personer som värderar samarbete och kommunikation högt.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som administratör / handläggare inom leasing kommer du att stötta kunderna vad gäller deras leasingavtal. Det innebär att du:

* har kontakt med kunder gällande deras avtal (över telefon och mail)
* gör ändringar i avtalen och registrerar detta i systemet
* lägger nya beställningar och avslutar konton
* tar fram underlag och kontaktar leverantörer

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är en del av vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd av TNG men arbeta som konsult ute hos Swedbank. Uppdraget startar i januari och kommer att pågå 6 månader, med goda möjligheter till förlängning. Swedbank AutoPlan sitter på Stora Essingen.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som:

* är duktig på administration och kundservice
* har jobbat i en administrativ roll med kundkontakt eller inom kundservice (är det dessutom inom bank är det meriterande)
* har flytande kunskaper både i svenska och engelska
* god systemvana

I rollen kommer du ha daglig kontakt med kunder och leverantörer, därför ser vi att du är kommunikativ och har förmåga att axla ärenden på ett ansvarsfullt sätt. Som person är du administrativ och noggrann och trivs med att jobba i ett högt tempo tillsammans med andra för att lösa problem och nå uppsatta mål.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-12-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Wengse julia.wengse@tng.se 0768 72 57 77

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3857929

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: