Administratör till svensk myndighet sökes
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2022-11-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till svensk myndighet sökes" (publicerad 2023-02-02) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en administratör som gillar att fungera som operativt stöd för verksamheten? Brinner du för nogrannhet och struktur? Har du dessutom tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt vid en svensk myndighet? Då har vi tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2022-11-11Om tjänstenNågra exempel på arbetsuppgifter för erbjuden konsult:
• Sköta administrativa rutiner
• Planera och samordna
• Arbeta utifrån fastlagda rutiner
• Vara ett operativt stöd för verksamheten
• Hantera många kontakter med anställda
• Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
• Göra kalenderbokningar, mötesbokningar
• Utföra reseplanering
• Fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
Arbetet innebär även att samarbeta med den andra assistenten på distriktet.
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående. Tjänsten pågår inledningsvis i ett år med sedan 2 års förlänging.
Stationeringsort för uppdraget är Solna och som regel ska resursen infinna sig på kontoret i Solna. Hemarbete sker enligt överenskommelse med beställare. I uppdraget kan resor förekomma inom det geografiska området Öst/Stockholm.
Myndigheten tillhandahåller kontorsplats och utrustning för eventuellt hemarbete. Så som telefon, dator, hörlurar, skärm och tangentbord. Samt de licenser och utbildningar som behövs för att utföra sitt arbete.
Omfattning (sysselsättningsgrad) Omfattningen av uppdraget är 100 % av en heltidstjänst (40 timmar/vecka). Med årsarbetstid avses 1680 timmar.
Krav på kompetens och erfarenhet
• Gymnasium eller likvärdig utbildning Detta krav verifieras via utbildningsbevis
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt Detta krav verifieras via CV.
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Det är extra meriterande om du har
• Tidigare erfarenhet av administrativ roll vid svensk myndighet
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39746".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Jesper Jenefjärd
Jobbnummer 7162177
Observera att sista ansökningsdag har passerat.