Administratör till stort konsultbolag sökes!

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Brinner du för service och trivs med stor variation i arbetet? Vill du arbeta på en nytänkande arbetsplats med härliga kollegor? Sök idag!

Publiceringsdatum
2019-11-04

Arbetsuppgifter
I rollen som administratör arbetar med varierande arbetsuppgifter där en dag inte är den andra lik. Vid din sida kommer du ha stöttning av två kollegor.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Introduktioner för nyanställda på svenska och engelska
• Kontorsadministration
• Inköp
• Beställningar av material
• Ta emot besökare
• Hjälpa medarbetare vid frågor

Om företaget
Vår kund är ett av Sveriges ledande konsultföretag inom systemutveckling, systemintegration och systemsäkerhet. Det är ett högteknologiskt företag som har internationella karriärmöjligheter och jobbar inom flera branscher. De åtar sig stora och spännande uppdrag både ute hos deras kunder och inhouse i egna trevliga lokaler på Lindholmen.

Företaget värnar för den individuelle och ser positivt till personlig och karriärmässig utveckling inom företaget.

Profil
För att trivas i rollen har du som person ett stort eget driv, är positiv och flexibel. Du arbetar serviceinriktat och är bra på att bemöta människor. Vidare är du orädd och försöka lösa olika saker/situationer på bästa sätt. Du är strukturerad i arbetet och kan ha många bollar i luften samtidigt.

Skallkrav:
• Svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:
• Tidigare relevant arbetslivserfarenhet

Om företaget
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Omfattning: Heltid, vikariat fram till mars 2020
Tjänstgöringsort: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Tillträde: December

Urval och intervjuer hålls löpande, sök därför tjänsten redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Framtiden i Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "20952".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Jobbnummer
4939118

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: