Administratör till Stockholm Exergi

Devotum AB / Administratörsjobb / Stockholm
2023-03-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Stockholm Exergi" (publicerad 2024-07-09) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Devotum AB i Stockholm, Sundbyberg, Södertälje, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

Devotum tillhandahållet företag och organisationer i fastighetsbranschen med professionell kompetens. Vi bidrar med såväl personaluthyrning och rekrytering som konsultförmedling. Med vår erfarenhet av branschen är vi en trygg samarbetspartner i vilken form man än samarbetar med oss.'

För vår kunds räkning, Stockholm Exergi, söker vi en organiserad och noggrann administratör med god samarbetsförmåga för ett konsultuppdrag. Uppdraget startar 20-mar-2023 och förväntas pågå t.o.m. 29-jun-2023.

Om Stockholm Exergi

Stockholm Exergi är stockholmarnas energibolag. Dygnet runt, året om, tryggar de den växande Stockholmsregionens tillgång till värme, kyla, el samt hantering av avfallstjänster. Idag är fler än 800 000 stockholmare och drygt 400 sjukhus, datahallar och andra verksamheter anslutna till fjärrvärmenätet, kopplat till Stockholm Exergis värme- och kraftvärmeanläggningar från Högdalen i söder till Brista i norr. Med gemensam kraft driver de Stockholm framåt med potential att bli världens första klimatpositiva huvudstad.

Bakgrund

Återvinningsaffären är en grupp på 4-5 personer som hanterar avfallsflödena från regionen och import för att försörja Stockholm Exergis anläggningar. Avfallsflödena på marknaden har minskat mer än man tidigare uppskattat. Det leder till att Stockholm Exergi har stort fokus på att optimera de befintliga flödena till rätt anläggning och samtidigt säkra nya flöden regionalt samt från andra länder där det är möjligt. Samtidigt måste löpande uppdrag om kommande upphandlingar och normal administration skötas.

Uppdragsbeskrivning

Det här uppdraget går ut på att hitta en lämplig person som kan bestå avfallshandlare och logistikoperatör med löpande administration under kommande två till tre månader. För att kunna komma in och hjälpa handlare och logistikoperatör tillräckligt snabbt skall personen i fråga utöver ha vana med liknande jobb även vara snabblärd.

Kravspecifikation

För att axla rollen som administratör ser vi att du uppfyller följande krav

Skallkrav

• Grundläggande administrativ förståelse

• Office 365

• Engelska tal och skrift

• Organiserad och självgående

• Noggrann

Kompetenser

• Flexibel och lösningsorienterad

• Samarbetsförmåga

• Stresstålig

• Strukturerad

• Planerar och prioriterar självständigt arbete

Meriterande är även

• Erfarenhet av logistikadministration och spedition

• Erfarenhet av tullfrågor

• Koordineringsoförmåga

• Logistik

Uppdragsperiod: 20-mar-2023 - 29-jun-2023

Omfattning: Heltid, 40H/v

Placering: Stockholm

Process och ansökan

Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan genom snarast då urvalsarbetet och intervjuer sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du söker genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en digital intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos kunden.

Har du frågor gällande uppdraget är du välkommen att höra av dig till Corazon Wiksell på 070-586 93 11.

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Devotum AB (org.nr 556685-9293), http://www.devotum.se

Arbetsplats
Devotum

Kontakt
Corazon Wiksell
corazon.wiksell@devotum.se
0046705869311

Jobbnummer
7542916

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Devotum AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Devotum AB: