Administratör till Södertälje

Bemannia Kontor AB / Kundservicejobb / Södertälje
2023-07-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Södertälje" (publicerad 2023-07-24) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Vill du arbeta med kundservice på telefon och stötta kollegor med administration? Välkommen med din ansökan!

Om uppdraget
Vi söker nu en social, strukturerad administratör. Uppdraget är heltid 100% och startar 230901 och pågår i cirka 12 månader. Arbetet sker på plats i Södertälje mån-tors 8.00-17.00 och fre 8.00-15.00.

Publiceringsdatum
2023-07-07

Arbetsuppgifter
Du kommer att hantera kundärenden, produktadministration och fakturering. Uppdraget består av att hantera kundärenden genom samtal och att stötta upp övriga kollegor på enheten. Arbetsuppgifter som kan förekomma är fakturahantering, kalenderbokningar, beställning av varor, mötes sekreterare.

Kvalifikationer
• Gymnasieexamen eller liknande

• Vana av att arbeta i MS Office och arbete i andra applikationer och system

• Relevant erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och kundkontakt minst 2 år

• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

För att trivas i rollen tror vi att du är serviceinriktad, stresstålig, strukturerad och gillar ordning och reda. Det är meriterande om du har erfarenhet från energibranschen.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Pernilla Gärdén, pernilla.garden@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-175 40 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Pernilla Gärdén
pernilla.garden@bemannia.se

Jobbnummer
7947425

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: