Administratör till Slättö Förvaltning

Ryska Posten / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Slättö Förvaltnings räkning en administrativ assistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är till en början 13:00-19:00. Under de första veckorna kommer tjänsten att vara på deltid för att därefter gå över till heltid. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Slättö utvecklar, äger och förvaltar nya bostäder i svenska tillväxtområden. Genom ett ansvarsfullt, hållbart och engagerat arbete skapar Slättö långsiktiga relationer med hyresgäster, kommuner och investerare. Deras fastigheter finns i Sveriges ledande regionstäder och leder själva förvaltningen av sina portföljer.

Nu söker de efter en administrativ assistent som ska stötta och avlasta deras Office Manager med diverse arbetsuppgifter. Du kommer delvis att arbeta med administration och delvis arbeta i Slättös reception. Tjänsten kommer att inledas på 50-60% för att efter ett par veckor övergå i en heltidstjänst. Du kommer att sitta i moderna lokaler mitt i Stockholm City.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och Slättö Förvaltnings önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos Slättö. Deras intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Publiceringsdatum
2017-02-15

Arbetsuppgifter
Som administrativ assistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom administration.

Du kommer till exempel att:

• Arbeta posthantering
• Inskanning av avtal och dokument
• Arrangera mappstrukturer både fysiskt och digitalt
• Hjälpa till i receptionen efter 16:30

Tjänsten passar dig som vill få in en fot på en erkänd och snabbväxande fastighetsförvaltning och få mer erfarenhet i rollen som assistent. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.

VI SÖKER DIG SOM

• Har arbetat med service tidigare
• Har arbetat administrativt tidigare
• Kan uttrycka sig väl på svenska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har arbetat som assistent eller receptionist tidigare

Som person är du noggrann, prestigelös och driven.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Personlig lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3321675

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: