Administratör till skyltföretag

Inter Sign i Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inter Sign i Göteborg AB i Göteborg

Gillar du att ha många bollar i luften och är inte rädd att ta dig an nya arbetsuppgifter? Är du serviceinriktad och kommunikativ? Då kanske rollen som vår administratör kan passa dig!
Om Oss
Inter Sign i Göteborg AB är ett familjeföretag inom skyltbranschen med 10 anställda. Vi tillhandahåller skylt- och reklamprodukter till både återförsäljare och slutkund som finns i Sverige och utomlands.

Publiceringsdatum
2024-01-26

Om tjänsten
Vi söker en administratör för en deltidstjänst omfattande 50% med flexibla arbetstider. I rollen som administratör kommer du att assistera med praktiska och administrativa arbetsuppgifter. Dina arbetsuppgifter är varierande med betoning på administration, ekonomi och logistik, men det blir även ditt ansvar att se till att kontor och kök har allt som behövs i form av kontorsmaterial, kaffe, fika, frukt och annat som ökar arbetstrivseln. Du jobbar mycket självständigt men även nära dina kollegor och kommer att arbeta i en snabb och stimulerande miljö som främjar utveckling.

Arbetsuppgifter
Planera och boka frakter
Dagligt arbete i ERP-system ("MONITOR G5")
Ekonomiadministration såsom fakturering, kundreskontra och leverantörsreskontra
Ta emot och registrera order
Inköp av kontorsutrustning samt produktionsmaterial
Hantera reklamationer
Hantera enklare kontorsutrustning
Övriga administrativa och kontorsrelaterade uppgifter

Vem är du?
Du är pålitlig och lojal och värdesätter företagets och kollegornas integritet. Du är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och säkerställer att alla arbetsuppgifter blir slutförda korrekt och i tid. Du har en utmärkt förmåga att strukturera, planera och prioritera. Du har mycket god samarbetsförmåga och kommunicerar väl. Du känner dig bekväm med att arbeta i en miljö med högt tempo.
Vi ser att du har
några års erfarenhet av administrativt arbete
kunskap/erfarenhet i MS Office, i synnerhet Excel
erfarenhet av research och god datorkunskap
utmärkta kunskaper i svenska i tal och skrift
goda kunskaper i engelska i skrift.

Det är även meriterande om du har erfarenhet att arbeta med frakter/logistik och ekonomisk administration.

Ersättning
Vi tillämpar individuell lönesättning baserad på faktorer såsom kompetens, erfarenhet och prestation. Månadslön på heltid för den här tjänsten ligger på 25.000 - 29.000 kr.
Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-27
E-post: jobb@intersign.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Inter Sign i Göteborg AB (org.nr 556278-3125)
Stålverksgatan 9 (visa karta)
417 07  GÖTEBORG

Kontakt
HR-chef
Mireille Hedlund
jobb@intersign.se
031-513604

Jobbnummer
8423971

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inter Sign i Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inter Sign i Göteborg AB: