Administratör till Skolkedja

Plusgymnasiet / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Plusgymnasiet i Göteborg, Trollhättan, Varberg, Uddevalla, Halmstad eller i hela Sverige

Nu söker vi en administratör till vår huvudkontor i GBG. Tjänsten är en tillsvidareanställning med en tjänstgöringsgrad på 50%

Dina arbetsuppgifter är kontering och periodisering av leverantörsfakturor inför attestering samt att fördela kostnader enligt budget och nyckeltal.Vi söker dig som har erfarenhet av ovanstående uppgifter. Du har goda kunskaper i excel och erfarenhet av leverantörsfakturahanteringssystemet Conrab Opto är meriterande men inte ett krav. Då detta är en bred roll med många kontaktytor ser vi att du är flexibel, kommunikativ och serviceinriktad.

Tjänstens huvuduppgift är att avlasta rektorer och annan administrativ personal ute på våra 33 skolor med hanteringen av bl.a leverantörsreskontran. Ekonomiassistentfunktionen ansvarar för att leverantörsfakturor blir konterade i tid för att attestering och sedan betalning skall kunna göras i tid innan förfallodatum.

Ytterligare administrativa kontorsuppgifter kommer även att ligga under denna funktion.

Frågor om tjänsten besvaras av Olof Johansson på olof.johansson@plusgymnasiet.se . Samtal från annonsförsäljare och rekryteringsföretag undanbedes.

Publiceringsdatum
2013-12-18

Arbetstider och omfattning
Dag , Deltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Plusgymnasiet

Adress
Plusgymnasiet
Kaserntorget 6
41118 Göteborg

Jobbnummer
1732172

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Plusgymnasiet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Plusgymnasiet: