Administratör till Sjuksköterskeenheten inom Vård och omsorg

Arvika kommun, Vård och omsorg / Administratörsjobb / Arvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Arvika, Eda, Sunne, Årjäng, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arvika kommun, Vård och omsorg i Arvika

Vi är väldigt stolta över våra cirka 2 700 medarbetare som gör skillnad i människors liv varje dag. Vi söker fler engagerade och kompetenta medarbetare. Är du en av dem?

Verksamheterna inom Vård och omsorg är i ständig förändring och att arbeta som administratör inom vår enhet är ett omväxlande, utmanande och meningsfullt arbete.

Är du en inspirerande, motiverande och strukturerad person? Då kanske tjänsten som administratör till vår sjuksköterskeenhet är något för dig!

Publiceringsdatum
2023-04-06

Beskrivning
Sjuksköterskeenheten ingår i avdelning Vård och omsorg och vi arbetar mot samtliga avdelningar inom Vård och omsorg. Vi består idag av ca 45 medarbetare i olika befattningar som sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor samt en enhetschefer. Tjänsten som administratör är en unik tjänst, där det finns möjlighet för dig att vara med och forma tjänsten tillsammans med enhetschefen.

Tjänsten är en tillsvidaretjänst med start enligt överenskommelse.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör är det här viktigt att kunna möta frågor, bidra till problemlösning och i samråd med enhetschefer arbeta mot verksamhetens mål/delmål.

Tillsammans med enhetschefer ansvarar du för att enheten har medarbetare som svarar mot verksamhetens krav, för bemanning och schemaläggning samt bevilja ledigheter. Schemaläggning sker utifrån ett arbetsmiljöperspektiv och med fokus på verksamhetens behov och ekonomi.

Du kommer att bidra i lång- och korttidsrekryteringar samt vara enhetschefer behjälplig vid enhetens anställnings- och löneadministration.

Administratören kommer ha ansvar för beställning av IT-utrustning i enheten samt beställning av förbrukningsmaterial.

Kvalifikationer
Du har en utbildning motsvarande gymnasiekompetens. Du har goda IT-kunskaper, Office 365 och Excel. Du har en god administrativförmåga, en förmåga att arbeta strukturerat och självständigt. Du ansvarar och driver ditt arbete framåt mot mål och levererar resultat samt prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Att du anpassar dig till förändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar.

Önskvärt är att du tidigare arbetat med schema och bemanning. Har du även tidigare kunskaper av att arbeta med ekonomi- och lönesystem, är det en fördel.

Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift med goda kunskaper i svenska språket. Du behöver ha körkort.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi rekryterar löpande, så vänta inte med din ansökan!

Övrig information
Arvika kommun samarbetar med Varbi i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande.
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/77".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Arvika kommun (org.nr 212000-1892)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Arvika kommun, Vård och omsorg

Kontakt
Anna Blom
0570-82822

Jobbnummer
7635988

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arvika kommun, Vård och omsorg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arvika kommun, Vård och omsorg: