Administratör till sjukhus i Stockholm

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du tidigare arbetslivserfarenhet av administrativt arbete inom sjukvården? Varmt välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Vi söker nu en administratör till vår kund som är ett sjukhus på söder i Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia och förväntas starta omgående fram tills 29 december 2023. Tjänsten är på heltid och det finns chans till förlängning. Du kommer arbeta på sjukhusets kontor i centrala Stockholm. Arbetstiderna är förlagda från 8:00-16:30 måndag till torsdag och 8:00-16:00 på fredagar.

Publiceringsdatum
2023-10-19

Arbetsuppgifter
Du kommer att ge verksamheterna administrativ service inom patientavgiftsområdet och stöd till patienter i avgiftsfrågor.

Dina arbetsuppgifter kommer framför allt bestå av:

• Fakturering och återbetalning till patienter

• Extern support avseende regelverk samt diverse övriga ärenden för patienter

• Interna samtal från avdelningar och mottagningar som behöver assistans

• Telefontid med patienter

Kvalifikationer
• Fullständig gymnasieexamen

• Tidigare arbetslivserfarenhet av administrativt arbete inom sjukvården

• Goda kunskaper i TakeCare, journalsystemet

• Erfarenhet av arbete kring regelverk och patientavgifter

• Flytande i svenska i såväl tal som skrift

Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av fakturering och kassahantering.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-10-27.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg, annelie.hammarborg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 010 264 46 33

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Annelie Hammarborg
annelie.hammarborg@bemannia.se

Jobbnummer
8202518

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: