Administratör till serviceteam på globalt företag!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du tidigare arbetat med administration i en servicefunktion och är en noggrann person med öga för detaljer? Då har vi på Adecco Office& HR uppdraget för dig! Uppdraget startar i februari med plats på Kungsholmen. 

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen kommer du främst att arbeta administrativt vilket kräver stor koncentration och noggrannhet. På ett serviceinriktat sätt kommer du att erbjuda kunderna individuell hjälp för att de på så sätt ska få korrekt information samt effektiv service och snabb uppföljning. Arbetsuppgifterna handlar om fakturahantering samt att på månadsbasis övervaka och uppdatera dokument där företagets säkerhetsdokument lagras. Vidare kommer dina arbetsuppgifter bestå av att rapportera hur besökskort används vid oregelbundna tider samt hur besöksstatistiken ser ut. Då behov uppstår, t.ex. vid sjukfrånvaro, kommer du även att ersätta andra i serviceteamet för reception och konferens.

Vem trivs här?
För att trivas i rollen tror vi att du har erfarenhet av administration i en servicefunktion och har goda dator- och engelskkunskaper. Är du dessutom noggrann, strukturerad och har förmågan att fokusera på detaljer kommer du att passa för tjänsten! Erfarenheter från liknande befattning samt administrativt arbete gällande ekonomi/säkerhetsuppgifter är meriterande för tjänsten.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas i februari och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Camilla Dahlström på tel 08-598 981 30.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2015-01-05

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-04
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Dahlström 08-59898130

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2117246

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: