Administratör till Serviceavdelningen på Schneider Electric

Experis Sverige / Försäljningsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2012-06-14

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör/ekonomiassistent hos Schneider Electric kommer du att arbeta med bland annat orderregistrering, inköp, fakturering, skapa artiklar/material, svara i telefon samt övriga allmänna kontorsuppgifter såsom beställning av kontorsmaterial, passerkort etc. Du kommer att ha daglig mail och telefonkontakt med personer som tillhör serviceavdelningen och till din hjälp har du en kollega som arbetar med liknande arbetsuppgifter i Stockholm. Denna position ger dig därför möjligheten att lära känna organisationen och arbeta brett med olika arbetsuppgifter.
Schneider Electric erbjuder färdiga lösningar inom automation, avbrottsfri kraft, eldistribution och elinstallation för områdena industri, fastigheter, datacenter/nätverk, energi och infrastruktur samt bostäder.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent och/eller har vana att vara i en stöttade serviceroll. Vi tror att du har en gymnasieutbildning, helst inom ekonomi. Meriterande är om du har erfarenhet av något ekonomisystem, till exempel SAP samt goda kunskaper i Office-paketet. Då detta är ett internationell bolag vill vi att du har goda kunskaper i engelska.
Som person är du ordningsam och strukturerad. Du är en administratör som har sinne för att se detaljer. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du drivs av att tillhöra en grupp men samtidigt få arbeta självständigt med dina arbetsuppgifter.

Kontaktperson för detta jobb
Du är välkommen med din ansökan via länken nedan. Vi tar inte emot ansökan via mail. Då vi gör löpande urval kan annonsen komma att stängas innan sista ansökningsdatum.
För övriga frågor kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Alexandra Köhn 060 64 65 44
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Köhn, 0702873930

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1272903

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: