Administratör till Service Point

Luleå Tekniska Universitet / Receptionistjobb / Luleå
2021-06-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Service Point" (publicerad 2021-12-22) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Luleå Tekniska Universitet i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Överkalix eller i hela Sverige

Luleå tekniska universitet är i stark tillväxt med världsledande kompetens inom flera forskningsområden. Vår forskning bedrivs i nära samarbete med industrier som LKAB, Ericsson, Boliden, ABB, Epiroc och ledande internationella universitet. Luleå tekniska universitet omsätter totalt 1,8 miljarder kronor per år. Vi är idag 1 770 anställda och 17 200 studenter.

Vi formar framtiden genom nydanande utbildningar och banbrytande forskningsresultat. Med utgångspunkt i den arktiska regionen skapar vi global samhällsnytta.

Nu söker Studentavdelningen en administratör med placering i Luleå för arbete med support och service till studenter, anställda och externa besökare via vår serviceingång, Service Point.

Service Point ger support och service till alla studenter och anställda vid universitetet på alla orter där vi bedriver forskning och utbildning. Vår support och service erbjuds via en rad olika kanaler, bland annat genom personliga möten, via vårt ärendehanteringssystem samt via telefon. Du kommer i första hand att jobba med studieadministrativa frågor men du kommer också att bli en del av det team vid Service Point som ger service inom fler områden, bland annat inom IT-support samt att vi ansvarar för universitetets växel. Förutom att ge service och support så hanterar Service Point också vissa delar inom tentamensadministration, försäljning av profilprodukter, samordning av studiestart och andra administrativa uppgifter.

Publiceringsdatum
2021-06-15

Kvalifikationer
För befattningen krävs att du har en gymnasieexamen. Vi söker dig som brinner för att ge service och support i sitt dagliga arbete med stort fokus på hög kundnöjdhet. Du ska ha erfarenhet av att ge professionellt stöd till kunder via telefon, ärendehanteringssystem eller personlig kontakt.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en strukturerad lagspelare med god problemlösnings- och kommunikationsförmåga. God förmåga att arbeta både självständigt och i grupp samt att skapa nya kontakter och att stå för ett gott värdskap är en självklarhet för dig. Du ska kunna uttrycka dig bra, både skriftligt och muntligt, på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande.

Omfattning
Tillsvidareanställning på heltid. Provanställning kan eventuellt tillämpas. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

Ytterligare information
Du är välkommen att kontakta Jennie Hägg Wilhelmsson, chef Studentservice Telefonnummer: 0920-49 17 46, jennie.hagg@ltu.se

Fackliga företrädare: SACO-S Kjell Johansson, 0920-49 1521 kjell.johansson@ltu.se eller OFR-S Marika Vesterberg, 0920-49 1721 marika.vesterberg@ltu.se

Så ansöker du
Vi ser helst att du söker befattningen via ansökningsknappen nedan där du bifogar personligt brev samt CV/meritförteckning och examensbevis. Var vänlig och märk din ansökan med referensnumret nedan. Ansökan samt examensbevis måste vara skrivna på svenska eller engelska.

Sista dag att ansöka är 29 juni, 2021
Referensnummer: 2145-2021

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Luleå Tekniska Universitet

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Luleå Tekniska Universitet (org.nr 202100-2841), http://www.ltu.se

Arbetsplats
Luleå tekniska universitet

Jobbnummer
5811362

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Luleå Tekniska Universitet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Luleå Tekniska Universitet: